Nasıl olmuş sizce genelde nezaman paylassam kötü diyosunuz?

Görünüşü normal ama tadı mükemmel
Nasıl olmuş sizce genelde nezaman paylassam kötü diyosunuz?
Nasıl olmuş sizce genelde nezaman paylassam kötü diyosunuz?
Cevapla