Güzel yemek yapabiliyorum + hamur da açabiliyorum , sütlü ve şerbetli tatlıda biliyorum
Temizlik yapmasını pek sevmiyorum
Temizlik yapmasını pek sevmiyorum
Yemek işlerinde yetenekli değilim pek ilgi de duymuyorum. Daha çok evdeki tamir işlerine ilgi duyuyorum sanırım kendi sorunlarımı kendim çözmeye alışık olduğum için.
Cevap
8Cevap
Hayır önde falan değildir
Kriter degil bu ahaha, ben acamiyorum beceremiyorum pek
Onu ben de yapıyorum, bu bir kriter değil ya da olmamalı
Ben açmayı bilmiyorum
Temizliği de ben yaparım gel evlenelim o zaman
Temizliği de kocan yapsın
Daha ne olsun ya. Temizlik de olur
Evet hanımefendi
+ çirkinsin
Bi avantajı yok
Yani yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?