biz bu çocukla çocukluktan beri arkadaşız.2 ay önce evlendik. bizim bi tane daha çocukluk arkadaşımız vardı bu kızın adı nar olsun. narla eşim çok yakındı ama nasıl böyle hep ben dışlannırdım hep onun tarafını tutardı hep ona sarılırdı falan. biz büyüdükçe ben şimdiki eşime aşık olmaya başladım eşim de narla bi şeyler yaşadı. ben bu kızla üniversite 3 ken baya büyük kavga ettim o günden beri konuşmuyoruz ama eşimle ilişkileri halen vardı geçen yıl eşimin annesi onaylamamış ilişkilerini o kız çırılçıplak falan diye zaten ailelerin arası da bozulmuştu hal böyle olunca o kızdan tamamen ayrılsın diye ben evlendim eşimle. annesi zoruyla tehditle geldi düğüne geç kaldı zaten sonra dans etmedik sadece dalgın dalgın oturdu. şimdilerde de eve gelmiyor zaten gelse bile yüzüme bakmıyor hep o kız kazanıyordu bu sefer ben aldım elinden onun için en önemli şeyi.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Qhahahhajahs ciddi düşünmeyen erkeklerin gözdesi o kız hep o kazanır
aslında evleneceklerdi ama annesi o kızın aşlesiyle arası kötü diye istemedi
Ya onunla barismasin diye evlenmek de nedir kendini ateşe atmışsın
annesi beni sevdi o yüzden bi de
Sana şöyle diyeyim annesi inan önemli değil aslında annesi seni koz kullanmış sırf o kızdan kurtarmak için. Benim kuzenime bir kız alacaklardı tertemiz kız kuzenim illa ki sevgilimle wvlenicem dedi kız da esc gibi kafasında o vardı o oldu iyi ki de oldu
bu kız da daha lisedeyken sevişiyorlardı ya cidden bu da escort
Cidden kendine yazık etmişsin ciğeri 5 kuruş etmez adam için. Umarım her şey iyiye gide senin için
yeter ki o kız üzülsün ağlasın
Narda nar giymiş ha açan yiyor 😂
bi tek eşim yiyor onu
Kız seni ev kedisi yapmışlar yiyişiyorlar sende ev kurusu gibi kalmışsın daha neyi bekliyon çocukları olmasınımı
çoxulşarı olmaz herhalde gayrimeşru olur öyle olsa
Olduğu an seni boşar zaten
boşamaz
Ortada çocuk meselesi olduğunda her şey olur.
Seni ev kapatması yapmışlar bildiğin onlar yiyişiyorlar sende izlemekle yetiniyon daha neyi bekliyon boşanmak için zaman su gibi akıp geçiyor
o kız kaybetti ağlıyordur şimdi sen benşm değil misin diye
😂 o kız zaten istediğini alıyor kaybeden sen olmuşsun kağıt üstünde evlisin
kızla 6 7 yıldır sevişiyorlar kız hiç hamila kalmadı numdan sonra mı kalacak hamşle
Hamile kalmasına gerek yokki senin eşini o çoktaaan koça yapmış senide ev kapatması yapmış
bugün eşimin bürosuna gittim onu görmeye kaç gündür yoksun diye girşteki adama dedim kocamı görmeye geldim nar hanım onun karısı değil miydi dedi o kadar sinirlendim ki
Yaa bırak şunu onlar bildiğin hayatı yaşıyor sen ev kapatması olmuşsun boşa al nafakayı çatır çatır ye
derdim para değil o kızın üzülmesi ona ait bi şeyleri almak çünkü çok şımarık
O herşeyi almış zaten
bi de her gece o kızla olamaz kız nöbet falan tutuyor çünkü
Kanka bırak bençe bir inat uğruna ömrünü değmeyeçek insanlara harcama seni gerçekten seven aşık olan birini bul zaman geçtikten sonra geri dönüşü olmaz çünkü
neden o kıza bu kadar sadok kesela kız 3 günde bir nöbette o günler gelip benşe olabilir ya da başka kızlarla yapmıyor bekliyor onu ona yemek yapıgor falan
Eşin muhtemelen onu seviyor o yüzden sana ilgi duymuyor ilgi duysa onunla birlikte olmaz
Bençe uzatma geç olmadan vazgeç seni gerçekten seven birini bul
anaokulunda nar hasta oluyordu sık sık o hastaneye gittiğinde bana ve öğretmene ona bi şey olursa ben üzülürüm ilerde kimle evşencem deyişi aklıma geldi ona elbiseler alıyordu ailesi falan
İşte bildiğin ona körkütük aşık eşin bence uzatma bu inadı bırak ne hallerei varsa görsünler sen kendi yolunu çiz kendine düzgün bir hayat kur
neden ona bana değil ben o kızın saçını çektiğimde gidip sarılıyordu ona seni kimse ağlatanaz diyordu daha 4 5 yaşında o zaman böyle ysptığımda da sevmiyordu aynı nefretle bakıyordu
İşte seni sevmiyor bençe uzatma artık kararını ver boşa kendine yeni bir hayat çiz en doğrusu bu olacaktır
o kız vardı hep onjn için değil mi
daha kreşte bile o kız vardı
Evet. Artık bırak onları Kendi hayatını çiz çünkü başka çare yok
kızı bugün bi restoranda gördüm arkadaşlarıyla yemek yiyordu
Sende dedektifmisin hayatın o kızın ne yaptığını öğrenmekle geçiyor
karşılaştık ne yapayım
çok aşırı mutluydu neden
ağlaması gerekiyor muydu sevdiğim adam başkasıyla evlendi diye
😂🤦 niye mutsuz olsun eşin onu bırakmadı ki seni nikahlayıp bıraktı
ama bilmiyorum yine de ne bileyim göz altları çöker insanın
Niye üzülsün seni bir köşeye atmışlar onlar hayatı yaşıyor
bak hiç makyaj fakan yok üstüne de normal bi sweat giymiş ama yine de ordaki tüm herkesin ilgisini çekiyordu
Kadın güzel demekki
çok enerjik onu böyle bi 20 senedir tanıyorum hiç ağlarken görmedim
benim tam tersim
Bençe sen bırak bunları boşa onuda kendine Yeni hayat çiz
o kızın hayatını mahvedicem
Hiçbir şey olmaz ona
neden her konuda şans ondan yana ailesi var onu çok seven erkek arkadaşı var gözü ondan başkasını görmeyen kariyerine laf yok zaten arkadaşları da gerçek
Bazı insanlar hayata 1 sıfır önde başlar
bu 10 sıfır ya
Maalesef hayat acımasız
o kızın niye talibi de çok yani bugün oturduğu masada parlıyordu resmen
Güzeldir başka açıklaması Yok
enerjisi güzel sürekli gülüyor bi de benim gibi somurtkan değil
Ya kendini kötüleme sen yanlış bir Tercih yapmışsın o kadar elbet seni de canından çok seven biri çıkar eninde sonunda
bi tane yakışıklı çocuk oturuyordu çaprazında hep ına güzel güzel baktı
Çünkü o herkese veriyor
aslında bi tek bunla oldu hatta eşim de vitek narla oldu
Sen vermedin mi kocana?
birlikte olmadık hiç daha elime bile değmedi
Acilen boşan
sonra o kadın kazansın hee oldu
Aptallık bu kocan seni s. kmiyor kızım daha ötesi var mı?
o kız ketres şu an mesela ondan çoxuğu olsa ki allah korusun çoxuklar gayrimeşru olcak
Yav kızım kafanda kurma adamın altına yat zevkine bak
gelmiyor eve
Çağır çıplak foto at
engellemiş beni
Kim
eşim
Emin misin?
evet ya kapalı ya da engellemiş
Diğer kızı becerirken senin aramana tahammül etmez
bak ona alıştı. artık çünkü baya bi 16 17 yaşlarından beri sevişiyorlar benim tek derdim çocuk olmasın
Ok
Haline rağmen başarı mi kutluyorsun anlamadim
kim onun karısı ben
Eve gelmiyor belkide senin değil onun koynunda Şu an . Senin yüzüne bakmıyor belkide onun kine bakıyor. Kusura bakma ama ben nasil bir durumdayim bu nasil evlilik hak mi bana diyeceğin yerde sen zafer naralari atıyorsun psikolojin hic iyi değil bir destek alsan iyi olur
ama o kız metres şu an ben karışıyım işin sonunda
Ahahaha mutluluğu onda tatsin. Zevki ondan alsın. Huzuru onda bulsun ona sarılsın onunla gözlerini kapatip onunla açsın sende ben karısiyim diye çürü evde aferim
bunlar daha lisedeyken yapıyorlardı zaten o koyma girme mevzusunu hem o çocuk da işin sonunda erkek elbet tadıma bakmak ister
o kızdan çoxuğu olamaz ama hiçbir şekilde
Ahahahahaha tadina baksin aynen aferim sana ya
erkek sohuçta
Sence şimdi kazandın mı
karısı benim sonuçta
Zamanla anlarsın bence
Bilyorzz
bak ama bi yerde mesela eşim öldüğünde nesiydiniz deyince karısı dicek olan falan benim
Kocan gelmediğinde onun koynundaysa n'olacak
metres hayatı tam onun layık olduğu hayat
Boynuz da sana layık
hiçbir kadın aldatılmayı hak etmez en çok da ben o salk kız da anca başkasının kocasıyla uyur zaten
Seni istemeyen bir adamla neden evlenirsin ki
o kız benim gözüme soka soka eşimle birlikteydi
Sence kocan aldatılmayı hak ediyor mu
İsteyen istediğiyle olur
o kızdan ayrılır değil mi ilerleyen zamanlarda çünkü ben varım
Hala beraberler mi cidden
bence öyle
Güzel mı peki o
bak yalan söylemiyim cidden güzel kız üniversitede az kişi dövmedi kocam o kız yüzünden
Onunla yattı mı kocan
ohooo lisede başladılar
O tadını aldıysa kolay bırakmaz
bırakır evli artık
Senle nasıl yatakta
burada zor oluyor sanki yazmak
hiç olmadı
Ne kadar oldu evleneli
2 3 ay
Beni ekmesene
Eklesene
yok
Peki. 2-3 aydır seni becermemesi normal mi
o kızla kalıyordur
O doyuruyor demek ki
Bakış acına bağlı
sonunda aklı başında biri