Bugünde kısır ve kalem böreği yaptım böyle akşam öğününü atlatayım dedim bugün de böyle olsun cebiniz parayla sofranız huzurla kalbiniz aşk ile dolsun insallah 🙏🥰 hayırlı akşamlar
Güncellemeler
1 yıl
🥀🥀🥀🥀🥀
Güncellemeler
1 yıl
🌱🌱🌱
Rengarenk yollar ahh bize bir kısır yapsada çağırsa dediğinizi duyar gibiyim 😂 hislerimde hiç yanılmam doğru mu acaba?
Aaa Ertuğrul kısıri gerçekten güzel yaparım , benim kısırım çok meşhurdur özel günlerde ablamlar , komşular eş dost hep bana yaptırırlar hatta bazen isyerindekiler sipariş eder yarın kısır istiyoruz diye yapar götürürüm orada hep birlikte yeriz 🤗
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Rengarenk yollar ahh bize bir kısır yapsada çağırsa dediğinizi duyar gibiyim 😂 hislerimde hiç yanılmam doğru mu acaba?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Afiyet olsun ellerine sağlık kısır severim bence
Teşekkür ederim barışım 🙏🌺❤️
Tam üzerine bastınız lütfen ayağınızı çekiniz😀 kısır en sevdiğim fakat yanına turşu olmalı ellerine sağlık abla🤞
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Abla sen niye böyle şeyler yapıyorsun 😭😭hep canımız çekecek şeyleri paylaşıyorsun 😭😭 sana afiyet olsun :)
@YesılYankeeı tamam tamam vurdum elime bir tane 😂😂
😂😂 abla ellerine sağlık çok güzel gozukuyor afiyetle yiyin :)
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Saygılar sevgiler abla senin gibi güzel insanlara art niyetli insanlar ırak ola inşallah :)
🙏🙏🙋🥰🤗
Ohh çok güzel görünüyor, afiyet bal şeker olsun 😋 hemen konum att da bende geleyim abla yaaa ahahaha 💖💅😋
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
Kısır çok severim bol soğanı zeytinyağında kavurup yapmak güzel bide sarımsak bol baharat
Ohhh misss afiyet olsun 🤗
Teşekkür ederim
🙋🤗🌺🙋
rengiyle her seyiyle cok nadir gorulen o guzel gun kisiri, yapmissin abla eline sagliik
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
💗💗
Valla altin gunu gibi olmus eline saglik haftaya sira bende😂
Hahaha 😂😂 ya süpersin 👍😂
Sensin o😉
Hımmm tamam pikiii 🤗 teşekkür ederim
Of yaninda bi de kremali pasta olsa efsane tabak olurmus
Maalesef yoktu 😌
Sende hep sanki yemek paylasıyon😂
Canım çekti nolcak şimdi😃😃
Dimi ama 😂 tamam tamam vurdum elime bir tane 😂
🤦🤣
😂😂
Canım çekiyor gece gece ya 😄 ellerinize sağlık 😍 çok güzel gözüküyor ❤️🍓
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Eline sağlık en sevdiğim 3 lü mü desem 5 li mi bilemedim 😃
İkisinin ortası olsun dörtlü diyelim ozaman 👍 çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
4lu olsun canım senimi kircam 😊 rica ederim gözümüze renk katiyorsun🥰💕
Çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksin
Rica ederim iyi gecelerin olsun
İyi geceler 🙋 Allah'a emanetsin 🙏
Uffffff 🥰🥰🥰🥰🥰 kısır 🫢😭🥹 valla canım istedi🤤
Tebessüm ettim 😊
Eline sağlık senin yemeklerin çok iştah açıcı görünüyor😄
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
😊🌺🌸🎈
Afiyet olsun süper görünüyor ✔️
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Yarın kısır yaptırmam lazım anneme. 😄
Tabiki canım neden olmasın gayet güzel olur 👍şimdiden elinize emeğinize sağlık 🙏 afiyet olsun güzellik 🥰❤️
Ellerine sağlık canım.. Çok güzel görünüyor.. Ben yeşilliklerini ayırarak yiyebildiğim kadar yerim.. Yoksa hiç yemem..
Bu rengarenkte hergun yemek paylasiyor zaten gurbetteyiz 😞😞😞
@Çiçekbal
@Ricthe3
Engelle 🥺
😆 😆 😁
@Jakabo01 hemen engelle 😂😂
Ama bu senin yaptığın müslümana gavur eziyeti.
Kısır yapıyon, bensiz gömüyon. Vicdansız sabuha 🤨
Gece gece nerden çıktı karşıma 🤣 elinize sağlık
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Ellerine sağlık, yine döktürmüşsünn🫶🌸
Teşekkür ederim 🙏❤️
Miss valla canım çekti bende yapem yarın
Tabiki gülüm neden olmasın gayette güzel olur 👍 şimdiden elinize emeğinize sağlık afiyet olsun canım 🙏🥰
Ohh çok güzel görünüyor ya.. ellerine sağlık..
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Sigara böreği o. Eline sağlık
tamam pikiii 🤗
Yerim seni. 😊
Tebessüm ettim teşekkür ederim 🙏🤗
Sen yaparsın güzel olmaz mı ❤️❤️
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
İnsanlara kilo aldırırsın
Haha 😂
Doğru demişsin, güzel görünüyor, ellerine sağlık
Çok teşekkür ederim 🙏🙋
Rica ederim ne demek
Oh yanında turşu çay
👍👍🥰🤗
Diyetteyim canim cekiyor ve enfes gorunuyor..
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Yarın ben de yicem kısır rengooo 😂
Hadi bakalım inşallah 🙏 neden olmasın ki gayette güzel olur 👍 şimdiden afiyet olsun 🤗🙏❤️
Kısır çok severim gelirim hemen.
Aaa Ertuğrul kısıri gerçekten güzel yaparım , benim kısırım çok meşhurdur özel günlerde ablamlar , komşular eş dost hep bana yaptırırlar hatta bazen isyerindekiler sipariş eder yarın kısır istiyoruz diye yapar götürürüm orada hep birlikte yeriz 🤗
Oh harika eline sağlık renkli kadın 🌹
Teşekkür ederim 🙏🙋🥰
Deseydin semaver yakardım ya aşk olsun ya 😂😂😂
Tüh senaverde Çayı kaçırdık desene
Malasef 😂
Çok güzel görünüyo. Eline sağlık
Çok teşekkür ederim canım sağolasın 🙏❤️
Geçenlerde canım çok istemişti yaptım yedim artık istemiyor canım
O geleceğini söylesin ben ona kısırda neymiş.
Sarmalar sararım.
Mantı açarım.
Altın güni kısırları gibi güzel görünüyor olsa bir tepsi gömerdim valla🤣
Selam,
S. g. ra böreği ismi kalem mi oldu? 🤔
Elinize sağlık :) Ama yenir ki bunlar ❤️🧡💛💚💙💜
Sen bizi kısır yemeye çağırmazsın 🤣😅
Tmmm tmmm vurdum ağzıma birtane 😂😂
Hayat ve enflasyon zaten vurmuş bi kısır için bide sen vur 😅
tamam pikiii 🤗
Peki 😅
Abla altın gününe mi gittin
Yok be gülüm kendimize yaptım
Tam Gün tabağı eline sağlık 😅
@emre00 teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ❤️ hahaa haftaya sıra sende 😂😂
İnşallah :D
👍😂
Olsada yesek. Gözlerine baka baka
Tebessüm ettim 😊 teşekkür ederim 🙏
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Doğru kdkdkd
👍🥰🌺❤️🤣
Üfffff harika görünüyor keşke bende gelebilsem
Çok teşekkür ederim 🙏🙋😊
Off olsada yesekkk
İnşallah canım kısmet bellimi olur belkide bir gün karşılıklı yeriz 🙏❤️🥰
Aynen canım nasip❤️😘
🙏🙋❤️🥰🌹
Ellerine sağlık
Çok teşekkür ederim çok naziksin 🙏🥰❤️
🌹♥️🌹
kimyonlu değil ise hayır. (deneyin acayip güzel, gözleriniz apak parlar)
Güzel görünüyor ellerine sağlık canım 🥰
beni neden çağırmadınız :/
Kısırı çok severim 😋 ellerine sağlık
Aboov. Bu ne müthişlik. Ben geliyorum.
Bugün canım kısır çekmişti oysaki 🥹
Gelen ceyrek altında getirsin 😂😂
gram olmaz mı
@nidemezsin bana yapar başkasına gerek yok
Şu an kısırdan daha iyi şey var bende.
Ayıpsin gel yapalim
🙏😊🙋
Ee nezaman geliyorsun
Ay ne güzel afiyet olsun
semaveri de ben yakarım
hiç sevmem
Olsa da yesek 😂
Doğru 😂
Gel banada yap