İş yerindeki arkadaşlarınızla anlaşıp birlikte kahvaltı yapıyor musunuz?

Her ay 1 ya da 2 kez planlı olarak yapmaya başladık. Herkes evinde hazırlayıp getiriyor, sabahları çok keyifli oluyor piknik gibi. Zeytinyağlı biber dolması benden ☺️
İş yerindeki arkadaşlarınızla anlaşıp birlikte kahvaltı yapıyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
İş yerindeki arkadaşlarınızla anlaşıp birlikte kahvaltı yapıyor musunuz?
Cevapla