Başkalarının yanında yemek yerken ya da bir şeyler içerken utanıyorum! Bunu nasıl aşabilirim?

Ya en basitinden dışarıda hava sıcak olduğu için su alıyorum ama içemiyorum, sadece kimsenin olmadığı bir yerde içiyorum. Sanki onların önünde içersem göz hakkı kalacakmış gibi hissediyorum; onların hakkına girdiğimi zannediyorum. Hâlbuki su en fazla 5-10₺ arası bir şey yani, hemen hemen herkesin alabileceği bir şey ama yine de utanıyorum ve çekiniyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba? Bunu nasıl aşabilirim?
Başkalarının yanında yemek yerken ya da bir şeyler içerken utanıyorum! Bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla