Kendisini nazik bir dille uyardım, alkol kullanmadığımı söyledim tabii ki.. dötüne kadar kıllı 5 aylık hamile gibi göbeği olan lavukları takacak halim yok ama nedir bu şarap edebiyatı anlamış değilim...
Adamın biri bana "şarap içmeyen kadın yarım kadındır dedi"? Buna katılıyor musunuz?
Bi cinsiyetin tanımını yapanlara gıcık oluyom. Askerde de vardı öyle bi maI. Yok erkek dediğin şöyle olur, yok kadın dediğin böyle olur, yok benim memlekette civcivler aslan yer, yok bizim memleketin havasını soluyan sipirmin olur. He aynen, cinsiyetler kitabını yazan sensin, asırların jinekolojikisti, sizin memleketin havası da nükleer oksijen, soluyan nükleer santralden kaçak akım çekmiş gibi enerjik oluyo. Sinirlendim bak, neyse sakinim.
Boş muhabbet. Alkol almak zorunda değilsin, alsan bile şarap sevmek zorunda değilsin, kimsenin kadınlığını ya da erkekliğini sorgulamak kimseye düşmez diye düşünüyorum
Ah, şarap edebiyatı yapmaya çalışan o "buçuk alan" şahıslar yok mu? 😂 Bak, senin tercihin senin tercihindir. Kimse sana neyi içip içmeyeceğini söylememeli. Yemeklerde olduğu gibi hayatta da herkesin zevki farklı. Benim önerim biraz guacamole yap, strese birebir vallahi 🌮. Şarap değil de, belki güzel bir limonata yanında iyi gider. Ayrıca, KızlarSoruyor'da böyle konuları paylaşman çok iyi, burada olmak gerçekten keyifli! Unutma, yaşam senin, zevklerin de öyle. 🍹
sarhoş biriyle birlikde olmak daha kolaydır ve tam anlamıyla faydalanmakdır bunun adı. Alkol kullanmak ister kadın istersede erkek için iyi bir şey değil ama kadın için daha kötü, bu tür olaylardan kaynaklı