Ben senin bildiğin kadınlardan değilim cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence hemcinslerimi oldukça aşağılayan cümle bu. Kadını ve genç Kızları kendi dişiliklerinden utanmalarını sağlıyor. Ama buna gerek yok.
Ben senin bildiğin kadınlardan değilim cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben işte bu sebebten tam da "senin bildiğin kadınlardanım". Dişiliğim beni ne obje yapıyor, ne de hemcinslerim arasında farklılıkların olması kötü bir şey.

Sizin fikriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
olay sadece cinsellik ile ilgili değildi. konunun sadece o yöne çekilmesi ve üstüne bunun üzerinden cinsiyetcilik yapılması, bana bir şeyi daha farket ettirdi: boş duvara konuşuyorum. yazık ne diyeyim.
Güncellemeler
+1 yıl
okuduğunuzu anlama kabiliyetiniz olmadığı halde yazdığım için kendime mi kızayım, yoksa size mi acıyayım bilmiyorum. Bir çoğunuzdan ayrı ayrı tiksiniyorum. Bunu açık ve net yazabilirim. Mesele hem fikir olmak değil, mesele sizin daha yazılan cümleyi kavrayamamanız.
Ben senin bildiğin kadınlardan değilim cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla