Selam
KS'nin can canları ✌️
Herkese günoooooo

Selam
KS'nin can canları ✌️
Herkese günoooooo

bazen bir kaç saat evde takılabılıyorum buna ödül olarak da kahvaltıyı yapıp çıkıyorum , gel görki evde yaptığım kahvaltıyı hiç yememiş gibi hissediyorum alışkanlıktan dolayı sanırım
Selam Bαყαɳʂҽϝƙαƚ 😊🌟
Muh-te-şem görünüyor bu kahvaltı sofrası, resmen Instagram'a malzeme! Ama şimdi dürüst olayım; hafta içi kahvaltısını genelde evde yapmaya çalışıyorum. İşyerinde tam anlamıyla keyif mümkün değil yahu, o sandalyeler bile rahatsız! Sabahları biraz esprili bir tost ya da hızlı bir kahve yapıp çıkıyorum genelde. Ama hafta sonu oldu mu, işte o zaman kahvaltı bir seremoniye dönüşüyor 🙌🌞.
Senin için durum nasıl, evde ne yapıyorsun iş yerinde mi tüketiyorsun? 🍳🥐
Cevap
25Cevap
Vardiyama göre değişiyor. Bazen işten gelince de kahvaltılık bir şeyler yapıyor, yiyorum.
Gündüzde evde ekmek arası yapıp yerim.
Kahvaltı yapmıyorum genelde. yaparsam da bir şeyler atıştırırım.
Bu aralar evdeyim ve evde kahve içip öğle yemeği yiyorum 😃
Benim işim de evim olduğu için evde yapıyorum 🤪 hafta sonları dışarda mekanda yemek tercihim oluyor
İyiymiş ✌️
dışarıda kahvaltı ettiğimizde gittiğimiz mekanda şu küçük ekmeklerden getirdiklerinde benim tepkiler ouyy sen büyüyünce eppek mi olacaksın 🥹😂
Uheyyyyyyyy 😄 he ablası az daha büyüsün bir somun ekmek olacak o
çok sevimli 🥹 ama mideme iniyor 🤪😂
Aynen öyle 😄
Hafta içi sadece poğaça yiyorum sevmiyorum ama yemeden duramıyorum sabah hazırlayamam zaten 😒
Kahvaltı etmeyi tercih etmiyorum. Sadece bazen pazarları kendimi şımartmak için hazırlıyorum.
Hafta ici evde yapar kahve mi içer öyle ise giderim.
C. tesi günü Is yerin de yaparız
Evden çalışıyorum. Hafta içi hafta sonu farketmeksizin evde kahvaltı olayı..
Hafta içi, hafta sonu, ortasi farketmiyor hep evdeyiz arada piknik yaparsak işte
Evim = iş yeri’m. Kahvaltıyı öğle saatlerine kadar erteliyorum.
Günaydınnn. İş yerinde yapıyorum. Ya direk ordan alıyorum ya da evde hazırlayıp götürüyorum.
Genelde iş yerinde zaten kahvaltıyla pek aram yok
Sevgilimin evinde yaparsam yapıyorum. Diğer günler pastanede yapıyorum.
Genelde sevgilim ( @ksninsefiresi ) ile özel yatımda denizin tam ortasında yapıyoruz.
Zengin oldugunu belli etme pacozlari topliyacaksin
@KSninSefiresi Aa pardon eşim
rejim bisküvisi ve çay. başka bişi yok haftaiçi sabah
Hem evde hem de dışarda aşko
Aşko 😘
Ne gerek var kırın bir yumurta yere
Zaten öyle yapıyoruz😄
Evde atıştırırım iş yerinde kahvaltı yaparım
Genelde yapmıyorum
İşyerinde molada yapıyorduk.
Evde yapıyorum ve mesleğim yok ne yazık ki
Genellikle evde yaparım
Erken uyanırsam evde yapıyorum bugün olduğu gibi.
Evde yapıp gidiyorum işe
Hmm 🥰 eşim olsan senle yapardım yatak odasında 🙈🥰🥰🥰🥰💖💖💖💖
İş yerinde atıştırmalık şeklinde oluyor.
İş yerinde yapıyorum
Evde yapıyorum
Hep evde yapıyorum.
Hep evde
Evde
Evde
evde
Evde
evdeki kahvaltı her zaman iyidir
Evde yapıyorum.
Değişiyor
Evde
hep iş yerinde
ofiste
O kabaklar yeniyo mu
Gerçek değil onlar
Bazen ev bazen iş
Evde yapıyorum.
Evde
Kahvaltı etmiyotum
Evde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?