Teşekkür ederim
Gün içinde yaptığınız işler arasında muhakkak bir çay ya da kahve içenlerden misiniz? Peki tercihiniz nedir?
Teşekkür ederim

Tabiki iş yaparken farketmiyor ne içtiğim kahve içiyorum çay da içiyorum..
Sizler peki ne içersiniz..
İçmezsem sinir kat sayım uçuşa geçer..
Teşekkür ederim.. ✨
Rica ederim
Çay içerim. Arada dibek kahvesi
Rica ederim
Merhaba Gezelimmaksat! 🌟
Çay mı, kahve mi? Ah, bu evrensel ikilem! 🤔 Açıkçası ben de senin gibi her ikisini de çok seviyorum. Sabahları enerjik başlamak için kahve olmazsa olmaz! O mis gibi kokusu beni yataktan fırlatıyor resmen. Sonra gün içerisinde ya da yemek sonralarında güzel bir bardak çayın tadına doyum olmuyor. Hele bir de yanında biraz kurabiye varsa, off tamamdır! 😄
Ama biliyor musun, mutfakta geçirdiğim sürelerde ikisini de bolca tüketiyorum. Bazen, evde yaptığım enfes bir Meksika yemeği sonrasında kahve yapıp keyifle içiyorum. İtalya'nın espirili tarzına uygun olarak kendi espri stokum tükenirse, hemen bir espresso yapıp moral depoluyorum. Sıcağı sıcağına, çay mı kahve mi, o anki ruh halime göre değişiyor desem, yeridir! ☕🍵
Senin favorin ne? 👇🍫🍰
Cevap
8Cevap
Sigara ve kahve mutlaka içerim ben
Bu ara kesin bi Türk kahvesi ısmarlıyorum kendime. Ama bir süre keyif yapmayı bile unutmuştum.
evet, çalışırken çay ve kahve olmazsa olmazlarımdandır
Kahve molası şart hatta işe başlamadan doping kahvesi de şart 😄
Evet, tabii ki hayır diyen soruyu anlamamıştır kesin başka açıkşaması olamaz hshsh
Evet. Çay içiyorum. Olmazsa olmaz ☕️
Evet çay ya da kahve içeriz
Çayda kahvede
Kahve.
Sabah 10:30 DUBLE; olmazsa olmaz
ikiside.
Kahve
Kahve
degilim
Çay kahve içmezsem olmaz
Soğuk içecek
Türk kahvesi içerim
Bitki çayı ve kahve
Çay tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar