
Bugün yorucu bir günün ardından, kahveyle yorgunluğumu atmaya çalışıyorum.

Günün yorgunluğunu proteinli ürünler yiyerek atmayı tercih ediyorum. Kafein baş ağrısı yapıyor bende hem. Ama düzenli spor yapınca da insan sabahları daha dinç ve enerji dolu uyanıyor ve kolay kolay yorulmuyor.
Cevap
13Cevap
Çay ile atarım, içmediğim zaman başım ağrır o derece.
En çok kullandığım cümle ‘çay mı koysak’
Benim de çayın yeri çok farklı. 😌
O zaman ikimize bir çay 🧸
😌🌹
Afiyet olsun. Yorgunluğu uyumadan atamayanlardanım...
Teşekkür ederim 😌🌹
😘😘
Sanırım 10 yıl içmesem çayın yokluğunu hissetmem, öyle böyle aram yok. Tam olarak bir kahve tiryakisiyim. :)

Alkol ile 🙍🏻♂️
İş yerinde çay, evde haftada 3 gün sütlü kahve ile günün yorgunluğunu atıyorum.
Selam
Ben şöyle güzel dinlendirici bir bitki çayı alırım :)
Kahve her zaman favorimdir :)
Kahve sevmem.
Çay ile de pek aram yoktur.
Çay içerek, kahve ile aram yok.
Bedenimi çayla dinlendiriyorum.
Bazen çay bazen kahve.
Kahveden iyisi yok 😄
Çay sevmem hiç. Kahve içiyorum.
Çay içerek. Kahve dokunuyor
Çay içerek şu an
Afiyet olsun 🌹
Teşekkürler 🌸
Kahve tabikidee
Çay içerek
çay.
Çay tabiki
Tabiki de çay içerek
Çay içerek
Kahve❤
Çay içerek
Kahve içerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?