Mehmet şef ve Danilo’num mekanlarına gittim. Yarışmacılardan Metin, Ayaz, Barış ve Serhat’ın mekanlarına gittim.

Mehmet şef ve Danilo’num mekanlarına gittim. Yarışmacılardan Metin, Ayaz, Barış ve Serhat’ın mekanlarına gittim.

Şeflerin mekanlarına gitmedim. Yarışmayı da hiç izlemedim ama başkalarından duyup gittiğim iki mekan olmuştu. Biri Köfteci Sergen adına bir mekandı diğeri Ahval Restoran adında bir mekandı.
Bir gurme değilim. Köfteci Yusuf Tekirdağ'daydı. Yediğim en iyi köfte diyemem ama gayet güzel bir köfteydi.
Ahval Arnavutköy'de çok çık bir yerdi. Özellikle Gamze hanım birebir ilgilenmesi ve yöresel yemeklere kesinlikle daha bir lezzet katıyor. İç pilav ve içli köfte gayet güzeldi.
Cevap
1Cevap
Yok hiç girmedim.
Mehmet şefin ve metinin yemekler çok güzel
gitmedim
Danilo türkçesi beni yoruyor.
Artık kabak tadı verdi bence
Sağol paylaşımın için bunu değerlendireceğim
gitmedim mekanın gitsem ne olcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?