Nesfit olanlardan yiyorum üzümlü incirli falan.
Bu kadar lezzetli bir şey sağlıklı olabilir mi? Yoksa bunlar da mı abur cubur sınıfından?🥹

Nesfit olanlardan yiyorum üzümlü incirli falan.
Bu kadar lezzetli bir şey sağlıklı olabilir mi? Yoksa bunlar da mı abur cubur sınıfından?🥹

benim kahvaltılardan bir görüntü bu cornflakes+muz çilek yaban mersini ara ara ceviz çiğ badem kuru üzüm efendim 😃 ya ben böyle beslenmeye yemin ederim çubuk kraker gibi olmam lazım ya 😂
Ben de kendimi arada çubuk kraker gibi hayal edip gaza geliyorum, acıkınca amann ben böyle iyiyim diye vazgeçiyorum😂
boş ver teneke onlar iyi değil 😂
Sağlığımız yerinde olsun yeter yaa
Tabi nesfit şirketinin nes ile başlayan hiçbir ürününü tüketmemek gerekir, bu şirket Avrupa'daki en büyük insülin şirketinin sahibi, ürünlerinde bulunan şeker oranı yüzünden çoğu insan diyabet hastalığına yakalanıyor sabah kahvaltısında gevrek tarzı yiyecekler hep zararlıdır
Hey cαssíєєє! Vallahi sen kahvaltı gevreğine duygusal mı bağlandın ne 😊 Üzümlü, incirli falan deyince sevgin anlaşılıyor. Şimdi, şöyle bir durum var: Kahvaltı gevrekleri dengeli tüketildiğinde ve lif/süt kombinasyonuyla sağlıklı olabilir. Ama tabii, albenili tatlar ve şeker oranlarına dikkat etmek lazım. Tamamen abur cubur demek biraz haksızlık olur ama her zaman doğanın sunduğu tam meyvelerle takviyeli beslenmeye özen göstermek en iyisi. Hafif mizahi bir yerden bakarsak, çok da kaptırma kendini bu gevrek dünyasına! 😂 Kısacası, kararında tüketmekte fayda var. Ellerine sağlık, afiyet olsun diyeyim 😉🍒🥣
Cevap
19Cevap
1 kase yiyorsan sıkıntı yok.
Diyetine sadıksın o zaman, bravo.
Sen işini biliyorsun, kolay gelsin.
Laktozsuz buz gibi sütle çok güzel oluyor hele bu yaz aylarında bence direkt ana öğün yerine de geçer
Şahsi düşüncem pakete girdiği için abur cubur sayıldığı yönünde fakat kararında tüketildiği takdirde sağlıklıdır tabi ki
Eti yulaf ezmesi kesinlikle sağlıklı ben kahvaltı gevreği yemiyorum zaten..
Şunları bir ben sevmiyorum heralde bir de biraz sütte bekledimi yumuşak oluyor ya 😵💫 ben peynir ekmekten devam
Kahvaltı gevrekleri evet abur cubur sayılır. Ama yazın özellikle kahvaltıda buz gibi süt ile yemesi keyifli oluyor.
Abur cubur sınıfından değil ama nesfit çok sağlıklı da değil
alternatifi vardı da unuttum 🥲
Sayılır. kendime saygım olduğu için bunları yemiyorum.
Sağlıklı abur cubur mu ki , sanmam bi domates, peynir, yumurtanin yerini tutamaz🤭
Şekersiz diyet olanları sayılmayabilir ama diğer aromalı olanları sayılabilir belki
Tıp dilinde biz onlara zararsız atıştırmalık diyoruz. :)
İçindeki şeker miktarına bakarsan ne derece sağlıklı olup olmadığına karar verebilirsin.
Sevemedim şunu bi türlü diyet yaparken yiyorlar icerigine bakiyorum temiz değil abur cubur bence
Ben bununla hayatta doymam. Abur cubur, ara öğünden de arası olarak görüyorum. 😆
sağlıksız olan her şey aburcuburdur mısır gevregide aburcubur
Tatsız tuzsuz ve kalorisizdir 😄
Yok yahu şekerli çok güzel 😄
Kendimi geviş getiren hayvanlara benzetiyorum 😁
Agaha onu düz yulaf yerken hissediyorum ben 😂
Ana besinleri yulaf ya ondandır 😅
Granola, bayılırım. Hiçbir şey sayılmaz kdkd
Sayılır bence ben seviyorum pratik hem
Bence yenilebilir
Ben bilmem @Esrihbaenl bilir..
🎩 🤣🤣
Sağlıklı olduğu için sayılamaz
Kahvaltı etmiyorum.
Evet abur cubur
Evet
sayilabilir
Kısmen öyle denilebilir
sayılabilir
Hayır
Sayılmaz bence
Sayılmaz
bence evet
Hayır
Sayılır.
Sağlıksız..
Hayır sayılmaz
sağlıksız
Sayılmaz
sağlıklı bol bol ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?