- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılGidip marketten çekirdek içi almak yerine şu saçmalıkla uğraşmışsa ben onu sevgilim diye elinden tutup gezdirmem. Allahın işsizi. Bademli çikolatanın içinden çikolataları emip bademleri ayırsa yine kabul ederdim ama bu noo
15 Yorumla- +1 yıl
Allah'tan ülkede ekonomik sıkıntı var da badem alamıyoz. Yoksa tezini çürütürdüm. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sbsjss ben de en az senin kadar zekiyim
- +1 yıl
Yok abi sen beni suya götürür donuma kadar çalıp geri gönderirsin. 🤣 Bu başka bi zeka. 🥹
- +1 yıl
Çüşünüz🙄
- +1 yıl
Aliş bi başka ya. Cevaba bak. 🤣
En İyi Cevaplar
Neden yemeyeyim.. Bazen bazı şeyleri anlamıyorum.. İnsanlar öpüşmekten tiksinmiyor ise sevgilisinin ağzından çıkan çekirdekten neden tiksinir.. Ya da neden bunun hesabını yapar..😄
11 Yorumla- +1 yıl
Hay ellerini öpim. Zekânı öpeyim. 🤣
- Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBenim fındığa alerjim var, yediğim zaman boğazım şişiyor nefes alamıyorum. Eğer sevgilim fındıklı çikolata alırsa, çikolatayı bakarım ağzımın içinde fındığını ayırırım sevgilime veririm.
03 Yorumla- +1 yıl
Bakarım=Еmerim.
- +1 yıl
Hadi oradan. Sen çöpünü bile vermezsin şişko.
- +1 yıl
Yok lan fındığı veririm, alerjim var diyorum.
+1 yılçiğner yutar sonra kusar tekrar yerim
17 Yorumla- +1 yıl
İşin içine senin kusmuk girince hiç cazip gelmedi.
- +1 yıl
kusmuğum beni ilgilendiriyor mamoş, senlik olay yokk
- +1 yıl
Olm kussan sanki bi daha onu ağzından içeri sokacakmışsın gibi konuşuyorsun ya basıyom kahkahayı.
- +1 yıl
yapmadığım şey değil güzelim
- +1 yıl
Oyş sizin mektepte neler öğretmişler öyle size. 🤤🤣
- +1 yıl
bok içirdiğimiz bile oldu
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, melankolikMelaike, soruna bayıldım! 😅 Tam bir "Aşk mı fedakarlık mı?" sınavı bu! Şimdi düşün, çekirdek çitlemek zaten başlı başına bir sanat. Sevgilin senin için bu sanatı sergilemiş, uğraşmış... Bir de ağzının tadına uygun hale getirmiş! Bana sorarsan, sevginden yiyebilirsin tabii, ama itiraf edeyim ki durum biraz komik! 😂
Yani, aşkta sınır yok biliyorsun, ama bazen de hijyen önemli. Hele çekirdek meselesi... Belki bu jestini daha farklı bir şekilde göstermesini rica edebilirsin. Mesela, yanında oturup beraber beyaz peynirli bir salata yapabilirsiniz, el birliğiyle! 🌿🍅
Sen ne düşünüyorsun bu konuda? Yiyip aşkına mı karşılık verirsin yoksa "Teşekkür ederim, kendim çitlerim" mi dersin? 😆03 Yorumla- +1 yıl
Puhahaha belki bu jestini okurken bastım kahkahayı. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilimin elinden zehir olsa yerim. ağzını da yerim onun zaten :D
21 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
- Yeme & İçme konusunda 603 cevap paylaştı.
+1 yılBen sevgilime kıyamam şundan alırım ona
324 Yorumla- +1 yıl
Abi niye açık ediyon ya. 🤣🤣
- +1 yıl
Kova burcuyuz kız teknoloji varken sevgilimizi yormayalım.
Ah bir sevgilim olsa evlensek ona neler neler alırım
yumurta pişirme makinesi
Yoğurt yapma makinesi
Her çeşit Çorba yapma makinesi
Her çeşit pilav yapma makinesi
Peynir yapma makinesi
Ekmek yapma makinesi
Airfrey, blender felan filan zaten olacak
Alırım ona 😃 - +1 yıl
Bunlar mutfak için olanlar sadece
- +1 yıl
Abi mutfak için detayı vermen çok iyi olmuş. 🤣🤣
- +1 yıl
Yani hangi kız evlenir benle 🤣
- +1 yıl
Bebek yapma makinası da bulursan, kız bulmak çok kolay😂😂 ellerini sıcak suya bile sokmam diyorsun
- +1 yıl
Bebeğe gerek yok o benim bebeğim zaten yerim onu 😃😃
- +1 yıl
🥹çok duygulandım bu nasıl cümleler böyle 🤣🤣Allah tez evvelden kavuştursun
- +1 yıl
Kime kavuştursun kız sevgilimiz yokki 😃
- +1 yıl
Bende diyorum olsun ve kavuşun 😏
- +1 yıl
Allah razı olsun inşallah sevenler olur bizi nasip kısmet
- +1 yıl
Umarım, kötü düşünme iyi niyetli düşün. Olmazsa da hayır vardır de !
- +1 yıl
Valla gelen gidiyor üzüyor üzmeyen kalıcı dostlar ve olursa bizi sevenler ömürlük kalsın gayemiz bu
- +1 yıl
Olması gereken böyle fakat işte insanlar kötü yapacak bir şey yok, iyi düşünmek gerekiyor her daim.
- +1 yıl
Kalp bu ya kırıla kırıla iyi hali ne kadar kalacak ki
- +1 yıl
Yine de kalıyor, kırıntı da olsa atmaya her zaman devam ediyor.
- +1 yıl
Yalnız başına ama canın illaki yanmıştır seninde yalnızlık daha iyi mi
- +1 yıl
Canım yanmaz mı, canı yanmayan var mı!
Yalnızlık Allah’a mahsustur. - +1 yıl
Orası amenna da yalnız çoğu insan işte
- +1 yıl
Yalnız kalmak bir tercih meselesi
- +1 yıl
İstemiyorum yalnız kalmak sevin beni 😃
- +1 yıl
Sevenlerime selam olsun buradan
- +1 yıl
Aynadakiajan sevilmez e
- +1 yıl
👍👏🏻
Avradın ağzına dilimizi sokarken problem etmeyip, ağzından çıkan çekirdeği mi sorun edelim? Çok banal buldum seni şekerim🤨
23 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 sitedekilerin izinden yürümeye başladım artık büle.
- +1 yıl
Yok sonra fazla geliyom siteye. 🤣
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. soyulmuş çekirdekler varken neden böyle birşeye gerek var ki hayır çok istiyorsa meyve soyup getirebilir aokxdofkfkfoewlwş
12 Yorumla- +1 yıl
Çok istemiş işte canı sıkılmış ondan. 🤣
+1 yılİlk soruyu okudum. Ne güzel işte düşünüyor diyordum açıklamaya kayınca gözüm bir tiksindim ki sorma.. Vermese daha iyi ya tükürüklü tükürüklü 😶🌫️ ıyy, ben acı biber süreyim ağzına en iyisi 🌶 bir daha böyle şeylerle gelmesin
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,3b cevap paylaştı. Böyle bir fedakarlığa da kayıtsız kalmazsın be derdim ve ben de aynını ona yapardım 😉😂
16 Yorumla- +1 yıl
Bi de göz kırpmış. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yio. Ben hiç sevmem öyle karşılık beklenmesini falan. 🤣
- +1 yıl
Aman olmazsa olmasın çok da tın. 🤣
- Yeme & İçme konusunda 429 cevap paylaştı.
+1 yıl🤣 🤣 Oldu görüşürüz hadi 🤣 kime bu ince mesaj
111 Yorumla- +1 yıl
Sevgiline. 🤣
- +1 yıl
Hangi sevgilim 🤣🤣 konu senin sevgilin değil mi
- +1 yıl
- +1 yıl
Lan manyak herif o benim çalışanım. 🤣
- +1 yıl
🤣 🤣 Nasıl laa finansal köle mi yaptın yoksa ıyy
- +1 yıl
Sen bilirsin o işleri para var mı para onu söyle. 🐍
- +1 yıl
Ben nerden bileyim yılandan çok korkarım 🤣🤣
- +1 yıl
Yalandan da korksaydın yılandan korktuğun kadar loğ. 🤣
- +1 yıl
🤣 🤣 🤣 Yalansız yaşayamam günlük kotam var benim hem konuşma hem dinleme
- +1 yıl
Galiba öyle diyor 🤣
Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Kız Allah canını almaya bu nasıl bir soru😂
Romantik desem değil Şirin desem değil
Sorunun neresinden tutarsam elimde kalıyor 🤣🤣20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYılanlar gibi kusup tekrar sindirim için bizim mideyi mi seçiyor 😏
20 Yorumla Yerim ne olacak.. Öpüşürken birbirimizin tükürüğü ile yeterince içli dışlı olmuyor muyuz 😅😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilimi komple yerim ben igrenmem ondan temizliğine çok eminim
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
Yeme & İçme konusunda 490 cevap paylaştı. Önce yerdim, açıklamayı okurken iğrendirdimi farektim bi hayal edince😂
10 Yorumla
1 yılOptugum dudaklardan ayiklanmis cekirdegi neden yemeyeyim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılYemem. Benimde elim ayağım tutuyor kendim yerim.
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
u 1 yılAy versin ağzını yedirtmesin bana jsjs benim için ayiklamiş ölürüm ona jsjs
10 Yorumla
+1 yılYok benim dişlerim mi yok ayı der yapıştırırım bi tane 😂
10 YorumlaYa çekirdeğin Amacı zaten çitlemek ayıklanmışını tabii ki de istemem
10 Yorumla
+1 yılYerim de çekirdek ile aram yok böyle bir jest yaptı diye ağzından yerdim😅
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 453 cevap paylaştı. Sakız olsa çiğnerim 😂 çekirdek yıllardır yemiyorum😄
08 Yorumla- +1 yıl
Sakız olsun sana rozzz. 🥹
- +1 yıl
Beğen artık birini de sakızını versin adam. 🤣
- +1 yıl
Aşk olsun buluyorum hayır diyorsun. Dövcem az kaldı.
- +1 yıl
Güzelliğinden ötürü o. Bulcam az kaldı. 🤣
+1 yılCilardiktan sonra bi suya tutarsa olabilir 😛😅
06 Yorumla- +1 yıl
Yeşil gözlüyse ya? 🤣
- +1 yıl
Gozlerimin icine bakarken yiyebilirim 😀kabuguyla da yerim herhalde zahmet etmesin hic 😅
- +1 yıl
Oldu o zaman çözdük abimizi. 🤣
- +1 yıl
Kolay degil beni cozmek oyle 😀
- +1 yıl
Yeşil gözlüler çözdü en azından ulağ.
- +1 yıl
Belki de abartiyorumdur 😀bilemezsin 😅
Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yemem sakın öyle bir şey yapmasın. Hazırlık anında durdururum.
08 Yorumla- +1 yıl
Kendisi yesin o zaman. 🥹
- +1 yıl
Kırılırsa ya? O kadar uğraşmış azmetmiş yememiş. 🤣
- +1 yıl
Ama işte senin için bir şey yapmak istemiş. 🤣
- +1 yıl
Kıyamazsan yiyeceksin o zaman kadın. 🥲
- Yeme & İçme konusunda 436 cevap paylaştı.
+1 yılBen ağzımda topluca biriktirdiğim çekirdeği kimseye vermem. Yemesi çok keyifli oluyor
02 Yorumla- +1 yıl
Zaten onu yemeden başkasına verebilen koşulsuz seviyordur. 🤣
- +1 yıl
Direk evlensinler
Yerim ondan iğrenecek değilim :D
21 Yorumla- +1 yıl
Helal ula.
+1 yılDiz çöküp evlen lan benimle derim
24 Yorumla- +1 yıl
Oha senden beklemezdim. 🤣
- +1 yıl
Ahaha neden 😂😂
- +1 yıl
Bu nasıl sahiplenicilik. 🤣
- +1 yıl
Çekirdek açıklamışsa mevzu bitmiştir 🤦🏻♂️😂
+1 yılHüp diye hüpletirim
12 Yorumla- +1 yıl
Sabriş hüblet de şunlar aşk görsün be.
- +1 yıl
Aşksal anlamda mükemmelim bencede gördünler sjxnsjnxd
+1 yılYemem, öpüşmem de, sevişmem de. 🤪🤪
11 Yorumla- +1 yıl
İroynik. 🤣
+1 yılyemem hayatta
13 Yorumla- +1 yıl
Bi daa düşün.
- +1 yıl
yüz kere de düşünsem yemem
- +1 yıl
101? 🤣
+1 yılAğzıyla kırmışsa hayır 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Ağzıyla tabi. 🤣
- +1 yıl
Bide sigara içiyorsa yokkk
Gizli Üye(30-35)+1 yılYerim tabi ağzina kurban sevisirkrn her yerini yiyonuzda yanii
12 Yorumla- +1 yıl
Puhahaha @olustur siz olursunuz.
Cevap sahibi+1 yılÖyle ama abi tiksinmemki hele bide aşıksan bal gelir bal o ağiz 😅
Yeme & İçme konusunda 979 cevap paylaştı. Yerim.. ama pek sevmem.
12 Yorumla- +1 yıl
Ağzım mahvoldu ya. Yıllardır yemiyordum. Yemez olaydım.
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen yemem, kendi yesin. O kadar uğraşmış. 😅
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılyerim, agzini yuzunu de yerim zaten
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgiline söyle çekirdek içi el değmeden paketlerde satılıyor markette. :D
05 Yorumla- +1 yıl
Onların fabrika usulü açıldığını düşünen biri. 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılNe yani sen günde 5 ton çekirdeğin çitlenip paketlendiğini mi düşünüyorsun
- +1 yıl
İnsanlara iş lazım iş. 🤣
Cevap sahibi+1 yılYarım kilo çitle bakalım dilin nasıl yara oluyor :)
- +1 yıl
🤣🤣 tamam bekle burada.
+1 yılSevgilim siçsa bile yemem hhsjsha o kadar da değil ama yerim yani
10 YorumlaÖpüşürken tükürüğü agzima geliyor midem asla bulanmaz ama çekirdekten midem bulanir yemem
11 Yorumla
+1 yılSevgilimi bu davranışından dolayı yerim skskksjsjd
22 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Dkdkdkkdkd sağol
ağzı ile mi ayıkladı ıggh
14 Yorumla- +1 yıl
Ay kustu. 🤣
- +1 yıl
O zaman öpüştükten sonra da mı kusuyorsun sen. 🤣
Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. 🙉🙈🙈🙈yaaa çiğnenmiş mi
10 Yorumlafarketmez emdiğin dilin değdiğinden bir şey olmaz
10 Yorumla
+1 yılÖpüşmekle aynı mantik
10 Yorumla
+1 yılAsla yemek midem kalktı mkkkk
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 769 cevap paylaştı. Sevgilimi komple yerim. Çekirdek ne ki:)
10 Yorumla
+1 yılKarşılığında kaju vererek yerim. :D
10 YorumlaSahibinden az kullanılmış çekirdek sevmem 😂
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKabak çekirdeği ise bayıla bayıla yerun
10 Yorumla onun keyfi çıtlamasında zaten.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yılhayır asla yiyemem çümkü çok iğrenç
10 Yorumla 🤢 🤮 Yok artık 🙄 cidden bunu yapan var mı 🙊
12 Yorumla- +1 yıl
Tepkiye bak. 🤣
1 yılIyy ben almim
13 Yorumla- 1 yıl
Soruya yazan herkes lanetleni.
- 1 yıl
Fıstık çıkarırsa yerim Antep fıstığı ama ağzıyla değil eliyle ajs
Hem fakir miyiz bana çekirdek çıkartıyor dkdk - 1 yıl
Öteki türlü dürüm yapar yerim sevdiceğmi ahaha
Yemem
19 Yorumla- +1 yıl
Yiyceksin!
- +1 yıl
Uçak geliyor.
- +1 yıl
Puhahaha tamam hadi yırttın sıpa.
- +1 yıl
Bu aşamada ben eşek oluyom ki çok severim. He sıpam. 🥹
- +1 yıl
Ya daha neler neler ooo. 🤣
- Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılYerim
11 Yorumla- +1 yıl
Helal kız yusufi.
+1 yılYerim valla
12 Yorumla- +1 yıl
İşte aradığım cevap yau. 🤣
- +1 yıl
Ehehehehe😂
+1 yılYemem aşkım.
14 Yorumla- +1 yıl
Yiyceksin ulen sen.
- +1 yıl
Yok aşkım öğk yani. Ama eski görüştüğüm kişinin içtiği şişeden su içmiştim iğrenmedim hiç.
- +1 yıl
Kaldı mı senin gibisi be kadın. Seni koruma altına almalıyız.
- +1 yıl
Al koru beni. ❤️
Muhabbet kuşu gibi ağzından bile yerim
01 Yorumla- +1 yıl
Belli bir yaşın üzerindekilerin verdiği cevap bu ya. 🤣
- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
m +1 yılDirek ağzından ağzıma verse daha iyi
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılSevgilimi komple yerim
02 Yorumla- +1 yıl
Kızım senden yorum gelince uçarak geliyorum yine nasıl giydirmiş diye. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hem severim hem giydiririm💋
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bunu çok düşündün mü 🤌🤣
06 Yorumla- +1 yıl
Yok 10 saniyede düşünüp, 30 saniyede yazıp, düzenleyip size sundum. 🤣🤣
- +1 yıl
Puhahaha olm seni görünce şimdi aklıma geldi. Dün senin soru soramamana öyle absürt bir yerde kahkaha attım ki. Tekrar hatırlayınca güldüm ya. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Devam ettirmen çok komikti. Puhahaj herkese pata küte yanlış kelimeler yazıp durdun. 🤣 Başıma gelecek bekle sen.
Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Iyy.. başkasının çitlemiş çekirdekleri yemem..😃
01 Yorumla- +1 yıl
Uğraşmış ama kalbini mi kıracaksın? 🤣
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cekirdekle beraber sevgilimi de yerim
01 Yorumla- +1 yıl
Bence de en olması gereken hareket. 🤣
+1 yılSevgilimi direk yerim
10 Yorumla- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer