Tavuğa fırın mı mangal mı lezzet katar, siz hangisinde daha çok seviyorsunuz?

Tavuğa fırın mı mangal mı lezzet katar, siz hangisinde daha çok seviyorsunuz?

Mangalda daha lezzetli oluyor bence, ateşin kokusu ve hafif yanık tadı başka. Fırın yemeği daha yumuşak ve sulu kalıyor, ama mangalda derisi çıtır çıtır oluyor. Özellikle közlenmiş biber ve domatesle birleşince tadından yenmez. Yalnız mangalda tavuğu iyi pişirmek lazım, dışı yanar içi çiğ kalmasın. Fırın daha güvenli tabii, ama lezzeti mangalın gerisinde kalıyor. Arada fırında yaparım, ama mangal başka. Vakit bulursam mangalı her zaman tercih ederim. Dumanı tüttürmek lazım.
Cevap
12Cevap
Tavuk fırında daha iyi bence
Her hâli çok güzel efsane bir yiyecek. Izgara tavuk salatada vs çok güzel oluyor bir tık önde o yüzden.
Bu soruya fırın diyecek birini tanımıyorum mangalın verdiği tat bir başkadır. Ancak mecbur fırınlıyoruz😂
Fırın yerine kızartma daha güzel oluyor ama mangalda güzel ahhh
Mangal bi başka oluyor yaa off nerden aklıma getirdin ya
tavuk olsun da her türlü güzel ama biraz hatta biraz fazla acı olmalı
İkisi de çok güzel. Çünkü tavuk aşktır.
Mangalın yeri ayrıdır
Mangal offf ne çok severim🤪
İkisi de ama mangal çok daha farklı ve lezzetli.
Tut tut dumanı kaçmasın 🤣 mangal tabii kş
İkisinin de lezzeti farklı.
Mangalda çıtır çıtır güzel oluyor 👌
Mangalda
mangalda
Mangalda tadından yenmez o kadar iyi
Mangal 😋
Mangalda
Mangalda offf
Mangal demeyen erkek gitsin örgü örsün :))
Mangal yaaa olsada yesek
Mangal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?