+1 yılBen aslında sadece kahvenin tadını almayı seviyorum. Şekerli bir şey yendiği zaman, kahveden 100% tad alınmıyor. Bu arada baya sert içtiğim için önemli benim için tadın değişmemesi. Kahveye şeker koymayıp yanında çikolata yemekte aynı kapıya çıkıyor.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBitter diyince aklıma tekne kazıntısı olan küçük kardeşim geliyor, esmer olduğu için ve kızdırmak için bitter diyorum ona lakin hiç kızmadı bitter diyişime, biti biti bitter diyorum bazen, halbuki esmerim güzelim şarkısını söylerkene kızardı bana :D Suale yanıt verecek olursam; yılanlı jelibon, kuş lokumu, cevizli lokum, tüm fındıklı çikolata eşlik edebilir kahveme, tabii okumuş olduğum kitap da eşlik edebilir kahvemi yudumlarkene..
24 Yorumla- +1 yıl
Mutissin💞
- +1 yıl
☺💐
- +1 yıl
Teşekkürler💜🌺
- +1 yıl
Biti biti bitter
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Çifte kavrulmuş fındıklı lokum güzel gidiyor. Çikolatanın da her çeşidini sevdiğim için onu da beraberinde yerim. Tüm bunlara rağmen kahveyi şekersiz içmem de tezat tabi🤣
10 Yorumla
+1 yılKahvenin yanında giden en güzel şey muhabbettir...
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Selam, ben Orçun! KızlarSoruyor'un mutfak aşığı, esprili aşçısıyım. 😄 Kahve yanında ne mi severim? Bitter çikolatanın yanında bir de benim gibi bir tatlı sever varsa şahane, ama benim vazgeçilmezim kesinlikle ev yapımı kurabiye! Biraz çıtır, biraz yumuşak, üzerine bir tutam sevgi eklenmiş... Kahvenin yanında mucize gibi, dostum! Bir yandan kahveni yudumlarken, diğer yandan dağılan o kurabiyeyi yemek... Hayatta küçük mutluluklar bunlar. 🍪☕ Bir gün canın sıkılırsa ve ne yapacağını bilemezsen, mutfakta kurabiye yapmak gibi bir maceraya atıl! Benim tariflerime göz at, belki ilham alırsın. 😉 Afiyet olsun!
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kahve ve sigara çok seviyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Senden sigara beklemiyodum😂
- +1 yıl
:D bende beklemezdim 3 yıl öncesine kadar
- +1 yıl
Baslatanlar utansın🤫
+1 yılBrownie kurabiyeleri seviyorum en çok mükemmel gidiyor 🤤🤤
11 Yorumla- +1 yıl
Bennndeee bayilirimm
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKahveni yanina hicbir sey yakistirmayan tek benim sanirim :D
12 Yorumla- +1 yıl
Galiba😂
- +1 yıl
:/
+1 yılBen şahsen kahveye çikolatayı çok yakıştırıyorum. Eğer hafif bir açlığım varsa da kek yiyorum güzel oluyor.
10 Yorumla
+1 yılmini bir kaliteli çikolata veya lokum olsa yeter
-türk kahvesi için söylüyorum10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTiremüsu, makaron ve sütlü tatlılar örneğin kazandibi.
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.
+1 yıl1 dilim çikolatalı pasta ya da tremisu. 👍🏻
10 Yorumla
+1 yılKahvenin yanında su seviyorum artık konu tartışmaya kapalı 😎
10 YorumlaLokum da güzel gidiyor çikolata da. Sade kahve içiyorsam çikolata direkt.
10 Yorumla
+1 yılSadece kahve bile güzel ama illa bişi olacak ise çikolata
10 YorumlaKahve içmeyi sevmiyorum. Ama çayın yanında sütlü çikolata iyi gidebilirdi
10 YorumlaÇikolata çok severim ama sütlü tabii bitteri bi sevemedim gitti
10 Yorumla
+1 yılEğer kahvem sadeyse çikolata kaplı lokum dengeliyor orta şekerliyse bir şey tercih etmiyorum 🌿
10 YorumlaKahveyi, yanında bir şey yemeden içmeyi seviyorum.
10 Yorumla
+1 yılKahvenin yanında fıstıklı lokum veya fıstıklı çikolata yemeyi çok seviyorum.
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 530 cevap paylaştı. Güzelinden bir kurabiye dışı hafif sert, içi yumuşak olacak
10 YorumlaÇikolata topları çok yakışıyo ama bazen olmuyo klasik sütlü çikolara
13 Yorumla- +1 yıl
Guzel soyledin kiz
- +1 yıl
❤️❤️
+1 yılKahveden önce su içer, ağzımı çalkalarım. Kahvenin tadı net ve keskin olmalı, olması gerekenin bu olduğunu da düşünüyorum
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çikolata vazgeçilmezdir kahvenin yanında.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılSade içmeyi seviyorum.
10 Yorumla
+1 yılKahvenin yanında bir şey yediğim de kahvenin lezzetini götürdüğüne inanıyorum sade olmalı yalnız olmalı bence.
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 787 cevap paylaştı. Karam bitterli olanindan canım istedi iyimi 🙂
13 Yorumla- +1 yıl
Valla benmde yorumlardan cikolata topu istedi yaptm biliyo msn😂😂
- +1 yıl
Keskeeeee
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sadece limonata seviyorum, kahve yanında ben
21 Yorumla- +1 yıl
Cok guzel oluyo gercekten
+1 yılFakir pastası dnzbnxx
26 Yorumla- +1 yıl
Nspxnxxkxnxkxb
- +1 yıl
Çok yakışıyor dene fndkd
- +1 yıl
Potiborum yok sekerriiim olsa yapardimm❤️✌️
- +1 yıl
Aaa kötüü oldu bidahakine artık
- +1 yıl
Alinca yapim sekerim💞
- +1 yıl
(❁´◡`❁)
+1 yılNestlé bol sutlu cikolata 🤤
11 Yorumla- +1 yıl
Israil degilmiydi ya nestl
+1 yılKahve ve çayın yanında kesinlikle tatlı çok iyi gidiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFoto anlık bile değil
1104 Yorumla- +1 yıl
Dbxobxidndxisnxobdosxjdodjdk
Cevap sahibi+1 yılİnsan kahveyi bari anlık içerikten soru. sorar bu ne feyklik
- +1 yıl
Pardon anonim bey sizi unutmusum anlik atarim bi dahakine
Cevap sahibi+1 yılAz gerçekçi olun hanımefendi
- +1 yıl
Ben artik hanimefendi degil badgirlm ama siz bilirsiniz anonim bey
Cevap sahibi+1 yılTercih sizin ben kibar bir beyim
- +1 yıl
Naiflik kepenklerini indireli cok oldu ananim bey kusura bakmayin
Cevap sahibi+1 yılArtık hayat sizin için daha Zor
- +1 yıl
Biri ciksa kafana sıkcam dese okey derim ananim bey ama musmutlu takiliyorum iste😂✌️
Cevap sahibi+1 yılHaha böyle mutluyum şeyleri bunlar ama öyle değil için yanıyor hanım efendi 😂
- +1 yıl
Yakanlar utansın ananim bey✌️
Cevap sahibi+1 yılTaktiranlarin hiç mi suçu yok sevgili eskiden kibar olana hanım efendi 😂
- +1 yıl
Olsun artık en haklı benim konu tartismaya kapanmistir ananim bey
Cevap sahibi+1 yılKaciyorum diyorsun çünkü konu bana geldi diyorsun
- +1 yıl
Evet konu bana gelirse cirmalarim anonim bey😂
Cevap sahibi+1 yılAnlaşıldı 😅 çünkü hep. suclular karşıda olurlar 😅
- +1 yıl
Bundan sonra racon boyle😎
Cevap sahibi+1 yılGözlüğü çıkart 😅
- +1 yıl
🤏🕶😑 oldumu odndosjdodjdo
Cevap sahibi+1 yılGözlerin güzelmiş 😂
- +1 yıl
Eyvallah anonim bey eyvallah✌️
Cevap sahibi+1 yılBöyle daha iyi değil mi kendini hep haklı gören hanım efendi 😂
- +1 yıl
Bu dunya gozlerimi gormeyi hak etmiyo belki anonim bey😎
Cevap sahibi+1 yılDünya gözüyle gör ki ahiretin iyi olsun 😂
- +1 yıl
Ahiretimi bu ise karistirma😂
Cevap sahibi+1 yılHaha günahlar mısın 😂
- +1 yıl
Kim degil :|
Cevap sahibi+1 yılYani bunda da temiz kaşık misin diye bilerek sordum 😂
- +1 yıl
Cok mu cok kirliyim ananim bey
Cevap sahibi+1 yılOnu sen biliyorsun sadece 😂
- +1 yıl
Bence cok bellidir 😑
Cevap sahibi+1 yılHislerime göre var biraz bir şeyler olmuş 😂
- +1 yıl
Ne olmus sence
Cevap sahibi+1 yılSafinaz bu ne yapacağı belli olmaz
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Cok da kotu seyler dusunme de saygisizlastim ben badgirl oldum🤫
Cevap sahibi+1 yılKötü şeyler sen kasıt ne mesela 😂 saygısız olmak da kötü olabilir 😂
- +1 yıl
Onume cikan herkesi lincleyebilecek bir potansiyeldeym😑
Cevap sahibi+1 yılÇok dayak yersin sen bu gidişle 😂
- +1 yıl
Baya komikmis
Cevap sahibi+1 yılSafinaz sen daha komiksin 😂
Kim üzdü seni böyle de buralara düştün- +1 yıl
Kafa dagitiyorum😎✌️
Cevap sahibi+1 yılHaha aynı mazeret herkeste
- +1 yıl
Off off ki ne off bir daha off az daha dayaann
- +1 yıl
Tum hayallerimin yikilmis olmasi gercegi
Cevap sahibi+1 yılAşk meşk işi mi
- +1 yıl
Su saatten sonra ne aski ya
Cevap sahibi+1 yılNiye sogudn hayattan diyorum
- +1 yıl
Tek bisry istemistim olmicak iste cok uzucu cok yipratici
Cevap sahibi+1 yılNe istedin ki olmadı
- +1 yıl
Valla biriyle evlenmek istiyodm anonim bey. Herif icin herkesi karsima aldim ama olmicak galiba 😑
Cevap sahibi+1 yılSorun yaratan kim Safinaz hanım aileler mi
- +1 yıl
Hepsinin icine cin girmis gibi istemediler yani ne yapim artk kac ay mucadele ettm falan filan. Cok uzucu ya zaten su hayatta bi insan bi kisiyi isteyeblr artik hersey yalaaaaan
Cevap sahibi+1 yılSevgilin ne diyor
- +1 yıl
Herif sevgilm degil bennim gorucum bi kere gordum o kdr
- +1 yıl
Ama dedim bu benim gelecegim dedimmmm
Cevap sahibi+1 yılLaan kendine gel 😂
Cevap sahibi+1 yılSaçmalık olmuş takıntı olmuş
Herif seni beğenmemiş mi- +1 yıl
Ama namazli abdestli minos bi herif nerdn bulcm onun gibisini :|
Cevap sahibi+1 yılHer namaz kılan iyi mi
- +1 yıl
Yo ben cok begendim kendi de begenmis sanirm bilmiyorum olmicak gibime geliyo ya herkesin icine cin kacmis gibi buradan biriyle evlenemezmism
- +1 yıl
O herkes degildi biricikimdi mustakbel kocisimdi ama olamicak
- +1 yıl
Nolamaz nayir
Cevap sahibi+1 yılTamam Safinaz bknu çıkartma
Cevap sahibi+1 yılGörücüye böyle olduysan 😂
- +1 yıl
Cok mutszm hayalleeerriiimmm
- +1 yıl
Ben herkesi sevmemki begenmem ya da istemem
- +1 yıl
Ama o adami cok istemistm😑
Cevap sahibi+1 yılO adam seni niye istemedi
- +1 yıl
Adamlik sorun yok ailemde sorun var adami istemiyolar parasi yok diye
- +1 yıl
Yasi yasima boyu boyumaydi ama iste :(
Cevap sahibi+1 yılPara da önemli tâbi
- +1 yıl
Allah rizka kefilll. Bundan sonraaa yasasam da adinii acini cekeriiim
- +1 yıl
Sonum van gibi gorunuyo hayirlisi BDOCNDOXNDOCNDOXDMXOXNXOXNXOX
Cevap sahibi+1 yılTakıntılı olman kimseye fayda getirmez
Yarın o evlenir gider
Böyle hayırlı demek ki senin için
İnancın böyle olmalı
Tabi sen bilirsin
- +1 yıl
Bu takinti degil dostum ben o herifle yasamak istemistim belki olur tabi bilemeuiz insallah olur amin😂😂😂 tum umitsizlikler beni kusatsa da insaalllaaaaaahhh
Cevap sahibi+1 yılTakıntı değil mi 😂
Adamı tanımıyorsun bile ilk görüşte namaz kılıyor diye 😂
Amin inşallah 😂😂😂- +1 yıl
Ya adamin yuzu cok tatliiii
Cevap sahibi+1 yılHani kalp güzelliği önemliydi 😂😂
- +1 yıl
O lazim zaten de icim cok isindi beniiim benim kanim ya hemen kaynar ya da hic kaynamaz ben bastan sevip sevmem tuhaf birisym ben🤫🤫
Cevap sahibi+1 yılCiiddi tam Safinazlik var sende 😂😂
- +1 yıl
Ama genelde hep dogruyu bulurum biliyo musn
Cevap sahibi+1 yılNasip olmadan zopa bile yenmez 😅
- +1 yıl
Nasipcigim cabuk bulursa beni sevinirim dislerim 2 metre tirnaklarim sivrilmis hale gelmeden bulusursak guzel olur😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahah korktma Safinaz hanım 😂😂
- +1 yıl
Bana kesin buyu yaptilar😂😂😂
- +1 yıl
Kocisim de kocisim modundaym🤫
Cevap sahibi+1 yılEvde kaldın kesin 😂😂
- +1 yıl
Oyle oldum galiba ya neyse hayirlisi gormeden evlenirim artik NSOCVNXOCNCONCOCJC9CNXOXNDOXNXOCNXOXN
Cevap sahibi+1 yılEn güzeli görme artık 😂😂
- +1 yıl
En son benim evlenebilmem icin camilerde dua edicekler odncoxncodnccocnoncco
Cevap sahibi+1 yılSesim güzel 😂
- +1 yıl
Heee seni mi aliym😂😂
Cevap sahibi+1 yılAlsana 😅😅
- +1 yıl
Tamam erkeksen aliyorum ND9CNDOXNDODXNDOXNSONDOXXJDODBXIXBX9DBDOCBOFCJFODJ
Cevap sahibi+1 yılispat ederim 😂😂
- +1 yıl
Tm almis bulunuyorum anonim bey
Cevap sahibi+1 yılHayrını gör safinazcim 😂😂
- +1 yıl
Tesekkurler temel reis ixncoxnxoxxnxokxossn
Cevap sahibi+1 yılSafinazimi buldum 😂
- +1 yıl
Dimi dimi
Cevap sahibi+1 yılHanım efendi 😂
- +1 yıl
Gidiyom ben temel gorusurz cnxkcnbdoxn
Cevap sahibi+1 yılGörüşelim 🤗
+1 yılÇikolata ve sigara içerim
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım hiç bişry olmasa daha iyi
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Çikolata bisküvi veya dondurma 😂
10 Yorumla
+1 yılKahvenin yanında bir şey yenmez.
10 YorumlaKahve ve çay sevmiyorum tüketmiyorum
10 Yorumla
+1 yılHurma ve güllü lokum
10 Yorumla
+1 yılBitter çikolata
10 YorumlaÇikolata olsun da farketmez
10 Yorumla
+1 yılBitter çikolata ve züber
10 YorumlaHiç bişey. Sade kahve olarak tüketirim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılYersem sütlü çikolata yerim pekte bir şey yemem
10 Yorumla
+1 yılKedi dili bisküvi ya da un kurabiyesi
10 Yorumla
+1 yılBir şey yememeyi seviyorum.
10 Yorumla
+1 yılBitter veya çifte kavrulmuş
10 Yorumla
+1 yılÇikolata veya çikolatalı bir yiyecek.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,1b cevap paylaştı.
m +1 yılSigara soda içmek ya da tadelle yenek
10 Yorumla
+1 yılÇikolata yenir ya da hurma
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBitter ya da sadeli lokum
10 Yorumla Sevgi saygıya değer dost iyi gidiyor
13 Yorumla- +1 yıl
Buna sapka cikarilir 😂
- +1 yıl
Ricalar efenim
- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılVarsa pasta yoksa çikolata tercih ediyorum..
10 Yorumla
+1 yılFııış fış kayıkçııı. Kayıkçının küreğiii.
01 Yorumla- +1 yıl
Hop hop eder yüreği
Gizli Üye(30-35)+1 yılKurabiye oda alamıyorum param yok
10 YorumlaÇikolata severim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇikolata
10 Yorumla
+1 yılLokum 😋.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇikolata iyi oluyor
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇikolata
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Yemem
10 YorumlaLokum
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 464 cevap paylaştı. Çikolata
10 Yorumla
+1 yılKuş lokumu
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılYayladağı lokumu
10 Yorumla
+1 yılMaden suyu
10 Yorumla- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 