O değilde bugün 2 tane sütlü kahveye 50 lira verdik 🙄 Artık dışarıda aktivite yapmak da lüks oldu 🤔
Neyse benim en sevdiğim şu küçük çakıl taşı çikolatalar.
Neyse benim en sevdiğim şu küçük çakıl taşı çikolatalar.


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ben damla sakizli kahveyi 13 tl iciyom kanka siz hangi devirdesiniz
AVM de bir kafeterya, geçen sene sonuna doğru 8 TL gibi bir fiyatı vardı. Bayadır gitmiyordum
Portakallı çikolata 🥺🥺🥺
bayadır lüks
Epeydir dışarıda kahve içmemiştik gerçekten de çok pahalı
sadece kahve değil her şey lüks
maalesef 😑
Çikolata.
eş dostla zamanı tüketmeyi
Çikolata
çikolata :)
Bitter çikolata
Çikolata
Çikolata veya lokum