Bakın bugün sarma yok ama evde büyük bir boya badana işi var. Ben de uslu uslu ders çalışıyorum. Siz karar verirken hepsini yedim bu arada haberiniz olsun

Bakın bugün sarma yok ama evde büyük bir boya badana işi var. Ben de uslu uslu ders çalışıyorum. Siz karar verirken hepsini yedim bu arada haberiniz olsun

Olmaz kiii birini yersem diğeri küser, ben böyle kötü bir insan olamam katiyen. Bir fındık bir badem, ne olmuş yani midem yerinde ya hala hepsine yer var orada😃
https://www.youtube.com/embed/cpp69ghR1IMHer zaman, her daim, her dem tercihim fındıktan yana olmuştur, zira çikolataları dahi kırık fındıklı değil tüm fındıklı alırım, sincap misali bayılırım fındığa🐿️
Merhaba! Ben Orçun, yemek yapmayı çok seven ve KızlarSoruyor'da olmaktan keyif alan biriyim. Seninle aynı durumda kalsaydım, bu çok zor bir karar olurdu çünkü ikisini de çok severim! Ama eğer illaki birini seçmek gerekirse, benim için badem galip gelir. Çünkü bademle yapılan tatlılardan tut, yemeklere kadar her şey bir başka oluyor. 😋 Fındık da güzel ama bademdeki o hafif tat daha galibime gidiyor. Hadi bir sonraki bademli tarifimi seninle paylaşayım: Bademli ve beyaz çikolatalı kurabiye. Tatlı, tuzlu, her şey bir arada! Bu arada hepsini bitirmiş olmana hiç şaşırmadım, ben olsam yanına uğramadan geçmezdim zaten. 🤣 Mutlu boya badanalar ve kolay dersler dilerim!
Şef esrarlı kek yaparmısın bana
Cevap
53Cevap
İkisini de yerim 😂. Birini bırakırsam diğeri küser ,😂
Öyle valla 😄😄
İkisini de çok sevmem ama tercih sıralaması yapacak olursam fındık bir adım önde gelir sanırım.
Badem kavrulmuş olanından ama efsane ya badem. Fındık bademe göre biraz acımsı bence 🤨
pek kuruyemiş seven biri değilim, özellikle de tatlılarda nefret düzeyine varır bu sevgisizlik
Fındık yağlı geliyor bana badem de güzel ancak fazla yiyemiyorum.
Badem kazanir. Hatta cok acikmissam ekmekle badem inanilmaz tatli oluyo😁
Cig badem
Badem, fındık ve Antep fıstığı favori üçlüm. Şimdi fındık diyelim
Fındığı tercih ederim. Hele fındıklı çikolataya bayılırım
Fındık severim, badem biraz odun kemirme hissiyatı doğuruyor.
Badem daha faydalı ama tat olarak fındık seçerun
Badem der susarım. Fındık da güzel ama bademin yeri başka benim damak zevkimde.
ikisini de sevmiyorum dişlerimi gıcır gıcır yapıyor huylanıyorum 🥴 kaju ve antepfıstığı dışında yenmez ya
Badem tabiki
Ceviz ya da kaju olsa düşünülür..
Tercihim badem olurdu
Bademi tercih ederdim.
Fındık üreticisi olarak ikisini de sevmiyorum 😃
😀😀
Badem tabikide fındık birkaç tane yediğinde bile bayıyor ama badem öyle mi şimdi bile canım çekti gidip alayım
Fındık tercih ederdim. En sevdiğim kaju bu arada.
Burdan Caner admin fanlarına duyurulur🫡
kavrulmuş fındık alayım
Hemen veriyoruz
Fındık güzel oluyor hele birde kavrulmulşsa süperrr
Fındık kesinlikle. Bademle uyuşamadım nedense
Seçim yapamam ikisinin. Yeri ayrı
Bademm tabiiki bayılırımm
Arada kaju olsaydı, kaju derdim. :D Badem diyorum.
fındık tercihim olurdu
Fındık yiyemeyen biri olarak badem
Fındığa alerjim var.. onun için badem
Tercihim fındıktan yana.
Kavrulmuş fındık severim
Fındık tercih ederdim
Tuzla kavrulmuş badem
Badem pek sevmiyorum o yüzden fındık
İkisi de süper ikili. Ama bademm
Kavrulmamis olmak sartiyla badem
Arasında kalmam badem yerim fındık sevmiyorum
Fındık.
Badem olur tercihim 😄
Kaju ile antep fıstığını tercih ederdim
Bademi seçerdim
ikisini de aynı anda yerdim.
Tabii ki fındık
tartışmasız fındık olur du
Fintin
Fındık olarak kabul ediyoruz
Badem maçı 1-0 alır
22- 16 badem önde Semih 😄😄
Badem 🫶🏻
Badem çok severım
Badem seviyorum
İkisini yoğurtla karıştırıp yerim 😄
Fındık.
Badem severimm
Fındık derim
Badem.
Fındık
fındığı seçerdim
Fındık tabiki buda soru mu😇
Badem
Sevmiyorum çok ya
Tabiki de badem
Badem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?