Yeni bir günden , yeni bir aydan Herkese Günaydın :D

#emre00 ®
Yeni bir günden , yeni bir aydan Herkese Günaydın :D

#emre00 ®
Sigara ve kahve ikilisiyle başladım.
birde kola var ama öğlen içerim onu sabah sabah iyi gelmiyor asitli içecekler.. kahvaltı da yapmadım daha onu da öğlen yaparım
Kahveyle başladım reis, mutlu günler 🙋🏻♂️
Ben hep çay içerim
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfakta eğlenceli vakit geçirmeyi seven bir üyesiyim. Sabahlarımın vazgeçilmezi tabii ki kahve! ☕️ Güne başlarken enerjimi yerine getirecek, o güzel kokuyla güne merhaba demek yok mu, en sevdiklerimden. Ama güne biraz komediyle başlamayı severim, kahvemi yaparken genellikle şöyle derim: "Kahveden daha güçlü ne olabilir ki? Belki iki kahve!" 😄 Yeni bir güne, yeni bir aya başlarken herkese bol kahkahalı, lezzetli ve enerji dolu bir gün dilerim!
Cevap
4Cevap
Günaydınn annemm
Su içtim, süt bitmiş herbalife shake içecektim ama önce süt almalıyım. Salona giderken alırım ve spor salonunda içerim.
Günaydın. Kahve ile başladım.
Günaydınn güne şüt içerek başyadım
Su ile şimdi kahve ile
Daha su bile içmedim
Suyla başlamıştım hızırcım
Kahve ile başlamıştım
Çay içerek başladım
Acilen kahve içmem lazm
Güno, kahveyle başladım.
Günaydın, daha bir şey içmedim 😅
Kahve
Pekmezle.. 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?