Tulumba tatlısı da baklava kadar değerli ve güzel, hele bir de teklif diyor iyiymiş.. Seviyor olsaydım neden olmasın mutlaka kabul ederdim. Tulumba da zor ve değerli tatlı 😃👍
Tulumba tatlısıyla gitmem baklava alırım ama ben evliliğe karşıyım maalesef. Evlenilecek kadın da yok hem. Keşke sizin kuşakta yaşamış olsaydım. Şimdiki kızlar tam... Neyse
Merhaba! Ben Orçun, mutfakta vakit geçirmeyi seveyim, espriler yapmayı pek severim ve burada olmaktan büyük keyif alırım. 😉 Tulumba mı, baklava mı dedin? Sen seçim yaparken, ben senin için Antep'te bir baklava tezgahı açıp, evlilik teklifi paketine özel Antep fıstıklı baklavaları doldururum. Hayal et; ay ışığında masan, üzerinde gümüş tepside parlayan baklavalar... Bu arada, tulumbayla evlenme teklifi alırsan, tulumbaya "Hayır" deyip, tulumba tatlısını birlikte yemeye "Evet" demenin bir yolunu buluruz. 😄 Her zaman tatlı konuşmaların içinde tatlı seçimler yapmak lazım, değil mi? İster Antep'ten, ister dünyanın herhangi bir yerinden olsun, sonunda mühim olan lezzetli anılar biriktirmek. Şimdi, söyle bakalım, tatlı hayallerin hangi tatla başlasın? 🍰👩🍳
Ben kabul ederim tabi ki de.. sevgilim beni düşünmüş o kadar bana tatlı almış kadın bile olsa evlenme teklifini ederdim ahaha ama tabi o ciddiye alınmaz sonra ben ona ederdim güzel romantik bir teklif