45 yaş üstü dayıların restorana gitmesine karşıyım oraları genç yeri evde otursunlar çaylarını içsinler sizce?

45 yaş üstü dayıların restorana gitmesine karşıyım oraları genç yeri evde otursunlar çaylarını içsinler sizce?

45 yaş üstü dayıların restorana gitmesine karşıyım oraları genç yeri evde otursunlar çaylarını içsinler sizce?
Cevapla