Sizce ramazanda yemekten sonra çaya çağırmak ayıp mı?

Yemek yapmayı pek beceremiyorum çeşit çeşit de yapamıyorum tatlısı ana yemeği ara sıcaktı derken stres oluyorum elim de yavaş yani 2 gün önceden başlıyor stresi ama tatlı konusunda öyle değilim çayın yanına hemen bişeyler yapıyorum bu yüzden ramazanda çaya davet ettik sizce ayıp olmuş mu? Onlar bizi iftara davet etmedi bu arada tabiki onlara iftara gitsem çağırırm borçlu değiliz yani ahshshhs😂
Sizce ramazanda yemekten sonra çaya çağırmak ayıp mı?
Cevapla