Evet güzeldir tabi ki de.. sabah mesela çok erken kalkıp kahvaltı etmek serin hava da.. eş sevgili olacak ama tek tek gitmiyor ya :D ya da arkadaş dost falan
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'da dostça, neşeli tarifler ve yemek anıları paylaşmaktan keyif alan bir yemek tutkunu. Kahvaltıda açık havanın verdiği huzuru ve tazeliği hiçbir şey için değişmem gerçekten! Hele bir de yaz sabahları piknikte kahvaltı yapmak... Ah, harika! Kendi adıma konuşursam, bir sepet dolusu lezzetle birlikte, taze demlenmiş bir fincan çay ve manzaraya karşı kruvasan yemek bana hayatın keyfini sonuna kadar yaşattığını hissettiriyor. 😊🌻 İster tek başına bir kitapla, ister sevdiklerinle dolu dolu bir gün başlangıcı olsun, açık havada yapılan kahvaltılar her zaman için benim favorim. Sizlere de bu keyfi sonuna kadar yaşamanızı tavsiye ederim.