Regl haftam... evde yemek istemiyorum dışarıda bir yerde kahvalti etsem noluuur😵💫
Uygun olur mu?
Yoksa insanlar puh kapalıya bak ramazan ayında kahvaltıya gelmiş derler mi?
Regl haftam... evde yemek istemiyorum dışarıda bir yerde kahvalti etsem noluuur😵💫
Uygun olur mu?
Yoksa insanlar puh kapalıya bak ramazan ayında kahvaltıya gelmiş derler mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hiç bir şey olmaz. Rahat ol arkadaşım. İnsanlar bu dar kafalılıkta sana bakıyorsa, özel durumunu bilmeyecek kadar aptaldır demek.
Kapalı olmakla ilgisi yok insanlara saygı. Sen regl olabilirsin tutman uygun olmayabilir bu kimseyi ilgilendirmez
dışarda yemek yiyoz biz gayet de yaşadğn bölge de önemli. bi de kapalı olman belki farklı tepki gelir bilemedm
deseler bile senin ne kadar umrunda , boş ver insanları
çık git dışarda ye
Ne alaka bütün kapalı lar orucmu tutuyor. Ama düşüncen güzel. Evde yesen bence daha iyi.
Helal kız böyle düşünmen bile takdire şayan. Bence sen yine de ne bilim farkedilmeyecek bir yerde ye
Ne alaka elalem ne düşünür kafasında yaşamayı bırak
İnsanların düşüncesine göre yaşıyorsan sen baştan kaybetmişsin demektir
Bence yap ama tenha yer de otur hani kimsenin gözüne batma
Bir şey olmaz , keyfine bak
Ooo cheat day:P
Olur. Kime ne senin ibadetinden
Kime neymiş ye gitsin
Ye bir sey olmaz.
Hangi sehirde olduguna bagli
Ben geçen sigara içeni gördüm bir şey olmaz bence
İnsanların gözüne sokmadan yiyebilirsin
Aşkım bişey sorucam ya
rozi gününde misin
az bakk
Dışarda kahvaltı pahalı