Dışarıda tek başımıza bir şeyler yiyip içmek yüksek özgüven midir, yalnızlık belirtisi midir?

Kendi kendimi kahve içmeye çıkartamayacaksam “neden hayattayım” diye bir düşünürüm🙄

Dışarıda tek başımıza bir şeyler yiyip içmek yüksek özgüven midir, yalnızlık belirtisi midir?
Dışarıda tek başımıza bir şeyler yiyip içmek yüksek özgüven midir, yalnızlık belirtisi midir?
Cevapla