Yalnızlıktan keyif almak depresyon mu yoksa kişilik özelliği mi sizce?

Asosyalim, yeni bir düzen kurmam gerekiyor, maddi manevi imkanım var ama bir yerden başlayamıyorum içimden gelmiyor. Yalnız yalnız evde oturmak dışında bir şey yapasım gelmiyor. Bunun nedeni ne olabilir? sosyal fobi mi depresyon mu

Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden böyle degildim. Çok sosyal dışa dönük özgüvenli biriydim. Sonra bazı kötü olaylar oldu 2020 de pandemi ile İstanbul'da ki evimi bırakıp ailemle yaşadıgım küçük şehre geldim. Buradayım hala ve hiç arkadaşım yok. Evdeyim devamlı. O kadar okudum ettim meslegimi yapmıyorum. İş teklifi aldım istanbuldan gitmek istiyorum ama o gücü sıfırdan başlayacak gücü bulamıyorum.26 Yaşındayım evlenmek istiyorum ama bu şekilde zor. Ablam devamlı bir yerlerden başla diyor ama yapamıyorum.
Yalnızlıktan keyif almak depresyon mu yoksa kişilik özelliği mi sizce?
Cevapla