Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden böyle degildim. Çok sosyal dışa dönük özgüvenli biriydim. Sonra bazı kötü olaylar oldu 2020 de pandemi ile İstanbul'da ki evimi bırakıp ailemle yaşadıgım küçük şehre geldim. Buradayım hala ve hiç arkadaşım yok. Evdeyim devamlı. O kadar okudum ettim meslegimi yapmıyorum. İş teklifi aldım istanbuldan gitmek istiyorum ama o gücü sıfırdan başlayacak gücü bulamıyorum.26 Yaşındayım evlenmek istiyorum ama bu şekilde zor. Ablam devamlı bir yerlerden başla diyor ama yapamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Keyif için de olabilir benim kendime ayırdığım değerli bi zmn aralığı mesela
ben 5 senedir böyleyim. İstanbul'da dairem var boş bekliyor, iş telifi aldım istanbuldan ama gitmiyorum mesela. Küçük bir yerde yaşıyoruz , eve kapanıyorum arkadaşım falan yok. Bir çok şeye moralim bozuluyor dokunsan ağlarım. Aşırı duygusal biri oldum. Yorganı çekip dizi izlemek istiyorum. Ama hayatı kaçırdıgımı farkettim artık. Bak 26 yaşındayım evlenmek istiyorum ama bu şekidle zor.
Ben hep keyif aldım ama asosyal değilim. Bence yalnızlığın kıymeti bilinmiyor
Ya konu sadece yalnızlık degil.26 yaşıma geldim hiç bir şey yapmıyorum. Evdeyim tüm gün. Dizi izliyorum. Çalışıp para kazanmam lazım. Çevremdekiler kursa gidiyor arkadaşları ile geziyor.
Benim ise içimden gelmiyor eve kapatayım kendimi yorganı çekip dizi izlemek istiyorum. Bu normal mi sence
Bu asosyallik. Bişey yapman için birilerine ihtiyacın yok. Herşeyi tek başına da yapabilirsinil
Ama iş bulmak çalışmakta lazım iş teklifi aldım ama içimden gelmiyor, moralim bozuluyor her şeye üzülesim geliyor zaten dokunsan aglarım o moddayım ve devamlı böyle.
Bı kere dışarı adım attın mı devamı gelir
Bazen insanları yalnızlık mutlu eder bence kişiliğinde var
Eskiden böyle degildim. Çok sosyal dışa dönük özgüvenli biriydim. Sonra bazı kötü olaylar oldu 2020 de pandemi ile İstanbul'da ki evimi bırakıp ailemle yaşadıgım küçük şehre geldim. Buradayım hala ve hiç arkadaşım yok. Evdeyim devamlı. O kadar okudum ettim meslegimi yapmıyorum. İş teklifi aldım istanbuldan gitmek istiyorum ama o gücü sıfırdan başlayacak gücü bulamıyorum.26 Yaşındayım evlenmek istiyorum ama bu şekilde zor.
Ozaman fazla yalnız kaldigin için buna alıştın haliyle bu alışkanlıktan vazgeçmem biraz zor olcak ama sana tavsiyem git cesaretini kaybetme. Biraz nefes almaya ihtiyacın var. Yeni ortamlara girmek seni gerebilir ama alişinca ortama uyum saglarsin yavaş yavaş yalnızlık duygun da gider
Umarım denicem , bir kere başlarsam devamı gelir zaten. Evde oturmak konfor alanı vs insanı kendine çeken bir şey.. Biraz daha iyi hissettim kendimi teşekkür ederim yorumun için :)
Rica ederim 😊
burada senle sohbet edenler sapık çıkarsa şaşırma dikkat et onlara ben diyim de
neden ki
Söylüyorum sadece dikkat er manasında öyleleri çok var burada çünkü
doğrudur teşekkür ederim :)
Rica ederim
Yalnızlık zor... çok zor
peki sence neden bir adım atamıyorum neden bu kadar zor geliyor?
neye adım atmak istiyorsun mesela? Örnek ver
Bak mesela, iş buldum. Gidip çalışmam lazım İstanbul'a. Orada dairem var hani boş ama ben fethiyedeyim sessiz bir yerde bir tane arkadaşım dahi yok tüm gün evdeyim. İstanbula gitmek ailemden ayrılmak, evimi bırakmak ve orada sıfırdan başlamak zor geliyor. Eve kapanmak daha kolay
Ya şimdi şöyle Karakter meselesi biraz bu bide Hangi Burçsun Balık gibi biraz bana sanki 😅 sen Yalnız yaşamayı seviyorsan zaten her şey Kafada bitiyor, ama işine gücüne bak herşeyini Ailene ada. Bir Kadın için zor biliyorum
Yengeç burcuyum :) ama artık sıkıldım. Çok şey yapmak istiyorum ama o gücü bulamıyorum. İçe kapanık olmaktan sıkıldım nasıl degişirim
Spor yap, iyi gelir , Dua et , ne bilim Kitap oku ilim öğren
Kendini güçlü gör, Çalışkan Zeki bir Kadınım de bazen kendine kendine iyi geliyor
Orası öyle ama ailemi yalnız bırakmak istemiyorum bunca sene bak büyüt sonra hop kendi hayatını kursun ayrı şehirlerde yaşasın falan bilmiyorum
Ailenle otur konuş Hayatına bir Erkek al evlenmeyi hiç düşündünmü? Gerçi bu Devirde çok zor ama yinede sormak istedim😅
Çok istedim ama dedigim gibi yalnızım tanışmıyorum kimseyle. Birde gönül bu tanışsam sever miyim bilmiyorum
Anladım, şansını dene yinede ne kaybedersin ki Hayatın boyunca tek başına yaşamak zor , bende tekim ama ibadetlerim sayesinde Ayaktayım ve işten eve evden işe öyle geçiyor Hayat
Senin olay biraz farklı, sende istek var ama adım atamıyorsun. Birşeyler var geri çekiyor seni 😅
O şeylerin ne oldugunu bir bulabilsem zaten sorunu çözücem
Allah yardımcın olsun. Üzülme ,
Umarım :) teşekkür ederim yorumların için
Rica ederim
Sosyal fobin var hayırlı olsun bro
Gel evlenelim kız senle
Moralim çok bozuk. Tüm çevrem çalışıyor, sosyal, devamlı geziyorlar hobileri var kursa gidiyorlar. Ben hep evdeyim. Evde vakit geçirmekten hoşlanıyorum. Ama kendim için bir şeyler yapmam lazım bu böyle gitmez. Ama içimden de gelmiyor ne yapıcam ben
Ya takmaa üzülmeee kendini üzerek bişey elde edicenmi sanki ne güzel fark ediyon eksikliklerini bunları yapman için adım att yeterli
Deniyorum, ama nedense böyle bir üzgün hissediyorum. Eve kapanmak daha kolay
Buda bir tercih evde olmak kötümü dışarda gezenler çokmu mutlu sanki
Orası öyle ama, hayat bu degil ki. Kimselerle görüşmüyorum, asosyalim
Asosyal ne yaa sadece kişinin kendi kendine uydurduğu bişey dışardan hiç biriyle konuşmadan sana sen asosyalsin diyormu hayır gir kaşabalık yerlere konuş gez açılırsın
Evde dura dura asosyalim diyorsun bwlkide
Denicem zaten, bu şekilde olmuyor
Güzel olur merak etme düzelir herşeyy
Umarımmmm