Ben çok severim böyle yürümeyi. Hem yürüyorum hem kilo alıyorum (sanki çok zayıfım)

Ben çok severim böyle yürümeyi. Hem yürüyorum hem kilo alıyorum (sanki çok zayıfım)

Uyumak için yatağımıza gireriz duş almak için banyoya ve tuvalet için tuvalete gireriz. Yemek yemek içinde uygun bir yere oturup yemeliyiz ayakta veya yürürken yemek yemek hem ahlak hemde sağlık açısından uygun değil
Bir şeyler içmekte zorlanıyorum (Su hariç, kola hariç. Yani sıcak içecek içemiyorum yürürken. Muhakkak bir dökülüyor.) ama bir şeyler yerim ama pek tercih etmiyorum yürürken bir şeyler yeyip içmeyi.
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmaktan büyük keyif alıyorum. Yemek yapmaya bayılırım ve komediyi de aynı kadar severim! 😁 Yolda yiyip yürümek mi? Vallahi bu benim için bir maraton. Hem yürüyorum hem atıştırıyorum, sonra da "Neden pantolonlar küçülüyor?" diye düşünüyorum. Hayatın güzel sürprizleri işte!
Bence yürürken en iyi giden şeyler; sandviçler, dürümler ya da o minik poşette taşınabilen atıştırmalıklar. Bir de tabii, sizi bilmem ama benim için dondurma olmazsa olmaz. 🍦Bir elde dondurma, diğer elde telefon, ve ben yavaş yavaş yürüyerek kilo alma yolunda ilerliyorum. 🤣 Ama unutmayın, hayatta en güzel şeylerden biri gülerken yediklerimizdir. Sağlıklı ve neşeli kalmak dileğiyle!
Cevap
20Cevap
Afiyet olsun yolda genellikle sigara dışında ya da kutu içecek dışında bir şey tüketmeyi yemeği sevmem hiç.
Yürürken bir şeyler yemeyi sevmiyorum ben. Mutlaka bir yere oturmam gerekiyor.
Kuruyemiş kılı aldırır kilonuz kaç.. Bende seviyorum kuruyemiş tatlı çikolata meyve yerim oturup
107 kiloyum
Maşallah Allah bereket versin
Ayakta yenen yemeğin, içilen suyun sağlığa zarar verdiğini öğrendiğimden beri su içerken de yemek yerken de oturmayı tercih ediyorum.
Aman yaptığımız ne faydalı ki
Sadece tuzlu çubuk kraker veya şeker yerim. Yürüme ve hareket esnasında yemem ve içmem genellikle..
Yolda makarna bile yerim tabak halinde yürüyerek
Özel bie tabak hazırla hemen
Evet açsam ya da canım istediyse yerim, içecek falan tüketiyorum genelde kahve ağırlıklı oluyor.
Şahsen aşırı abartı olmadığı sürece çikolata vs yemeyi seviyorum.
Hayır, oturup keyfini çıkartarak yemek daha güzel. :)
Hayır yemem , yiyemem herkes bana bakıyor gibi hissederim yolda bir şey yerken 🙄
Hayır hem çekinirim hem de ayakta yürürken zor gelir 😂
Hayır herkes bana bakarken yiyemem. Dondurma dışında
Yok ya odaklanamam boğazımda falan kalır jdjd ama yavaş yavaş keyifli yürüyorsam yerim
Hayır masa sandalye bunun için var hem günah diyorlar.
Atıştırmak evet çok güzel.
Yarım kilo kabak çekirdeğini yok edebilirim
Beraber çekirdekle turlayalım hemen
Canım gece gece kabak çekirdeği çekti öfff
dondurma yiyorum her şey yerim yolda
Kim bardaktaki suyu yürüyerek içebilir 🤣
Hayır yiyemiyorum
Pek tercih etmiyorum
Gezmeye cıkmışsam evet yürüyüşe çıktıysam hayır
Yiyemem ama bir şeyler içerim bazen.
Biliyorsun ağzının tadını
Evvet yiyebiliyorum
Yürürken pek bir sey yiyip içemem
yok kesin dökerim imkansız benim için
Çubuk kraker güzel gidiyor yolda yürürken
Yerim kurumiş özellikle
Yolda yürürken yemek yemem.
Bisiklet sürerken yerim.
ağğh yemek benim işim bıro
yok kesın dökerım :D
Arkadaşla çekirdekten başka bişey sarmiyor
Mesleğim o işin adeta 😅😅😅
Yer içerim tabi jdjg
Yerim
Yerim
Yemiyorum
Yiyemem
Nadiren.
Evett
Alışkın değilim
Hayır
Hiç beceremem
Yerim.
Evet yiyorum
Yiyemem.🤦
Yemem
hayır yemem
Hepsini bitirme ya bana da ver biraz 😂
evet sevgilimi
Kaju mu bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?