Türkler Starbucks'ı neden bir haltmış zannediyor?

Çok aptalca geliyor bu durum. Kahve alırken isim sorulması işte Hande Hanıııımmmm Berna Hanııımmmm siparişiniz hazır demeleri. Aynı şekilde KFC, Burger King ve türevleri de öyle. KFC Burger King Mc Donald's ve diğerlerinin yemekleri berbat. Onları yiyen hayatında burger yememiş sayarım. Eminim ki çoğunuz TGI Friday's ve Wendy's duymamıştır. Kaldı ki ikisi de yok zaten Türkiye'de. Neyse sizce de öyle değil mi
Türkler Starbucks'ı neden bir haltmış zannediyor?
Cevapla