Severim ama gamsız da değilim..

Kahveler içildi mi?
Severim ama gamsız da değilim..

Kahveler içildi mi?
Şimdi diyeceklerime göre ben neyim french press e filtre kahve koydum üstüne Türk kahvesi içine de az bir şey granür kahve atıyorum müthiş zehir zıkkım bir şey oluyor ben şimdi Hannibal mi oluyorum 😂😂
Güzel tarif 😀intihar etmek istersem bunu deneyim
Daha neler biraz daha abart istersen yurtdışında alternatif ötenazi yöntemi olarakta kullanılıyor de benim hergün bu şekilde kahve içip kendime kastım olduğunu her seferinde başarısız olduğumu de 😂🤦🏻♂️😂🤦🏻♂️
Filtre ve Türk kahvesi bugun denicem onu
Merhumeyi nasip bilirdiniz sadece denemek istedi hık dedi pık dedi gitti 😂😂
Fatiha yi eksik etmeyin 😀
O kadarınıda insanlık namına yaparız artık ne olacak sanki 😂
Ne kadar iyisin
Her zaman ki halim 🤥🤥
😀Sen dünden beri böyle bi melekliğin üstünde maşallah maşallah
Belli kendimi kendim deşifre edeceğim 🤥🤥🤥🤥🤥 emoji yalancı emojisi sen farketmedin bu sefer ayriyetten dün dünde kaldı lütfen 😂
Farkettim😀
Ben senin yaptığın ironiyi anlamadım neyse yalan soyleyince ben dedim diye illa ortaya atmam lazım kendimi yoksa rahat edemiyorum 🤦🏻♂️😂
Bence ilgisi yok ben de kahve severim hatta benim için fark etmiyor ben kahvenin her türlüsünü seviyorum.. hatta biraz fazla seviyorum sanırım 🙄 çünkü sabah uyandığım zaman ilk tükettiğim şeyler sigaram ve kahvem oluyor zaten.. bunun dışında da içilen ya da sevilen kahvenin zaten insanın gamsız olması ile ya da karakteri ile ilgisi olduğunu sanmıyorum ben bir insan istediği kahveyi içebilir ya da sevebilir bu onu gamsız yapmaz.. hatta geçenler de de kahveyi şekersiz içen ya da sade içenler psikopat oluyormuş gibi sorular vardı ya da haberler vardı gülüyorum sadece.. :D
afiyet olsun.. 🌸☕
Gamsızlık seviyesi
Türk kahvesi içenler %85
Filtre kahve içenler %99 :D
İkisini içenler 😀
O zaman 100
Bencede gamsızlar hele birde sade içenler var hayatı onlar yaşıyor 😂
O ben😀
Hahahah
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
22Cevap
Bilmem ben seven birisi değilim gamsızda sayılmam 💆♂️
Gamsız değilim ama kahvenin her çeşidine bayılırım
Aynen bu şekiim şu an jxjdjdjd
Alakası yoktur herhalde 🤔
Umursamaz gamsızın tekiyim ama Türk kahvesi sevmiyorum
Sende tutmadi bu 🙄
İnsan olduğum araştırılsın 😂
Estağfurullah 😀
Kahve ile gam arasında bir bağlantı kuramadım 😂
Türk kahvesi kötü mü ya.. ondan böyle demisler acaba
Yoo kötü değil, günde en az 3 fincan içerim : ))
Afiyet olsun ben iki icsem iyi geri full cay
Şu an nescafe içtiğim için ben gamlı mı oluyorum yani
😀evet
Bence evet o yüzden sevmem gamsız olsak sevilirdik 😀
Bilemiyorum ama gamsız değilim ve Türk kahvesini çok seviyorum.
Sen extra sert double shot espresso içeni görmemişsin daha 😂
Tadi cok mu sert
Bordo bereli onlar
Tanıdığım sevenler var. Evet gamsızlar.
Sağol Ertuğrul 😀
Çiçeğin adı ne arkadaki
Sardunya 🌸
Ne alaka 🤷♂️😂
Ben demiyorum kim çıkardı bu sözü ya
Alakası yok bence
Sanmıyorum... çünkü gamsız olmak ve türk kahvesi içmek ne alaka?
Gamsızlık var çok az ama kahve ile ilgisi yok tabi
Yoo niye gamsız olsunlar öyle şey mi olur ne kadar ayıppp
Bence yok öyle bişey☺️
O nerden cikti yahu
Sanmıyorum 🤷♂️
Sevmiyom gamsizim djdofof
Gamsızlığı türk kahvesine bağlamakta ne bileym
Yoo hiç gamsız değilim, keşke olsam
Kahveyle pek aram yok , arada da gamsızım. 😅😬
Kahve severim hepsini ve gamsızım 😂😂😂🫶
Kahve seviyorum ve gamsız değilim 🍀🗝️
Bence alakası yok
Ben de aynı senin gibiyim. 😇😅
Pek bir alakası yok
Bu nedenle kahve içmeye başladım
Ben sevmem
Sana çay yapam
Ben dibek severim
Türk kahvesi ile karıştıriyorum denedin mi
Yok denemedim, yaparsan denerim 😉
🙄sen yap
İstemede damat mı kahve yapar 😂
🙄lan millet yanlış anlayacak
Hahahahahahhahh oyhhhhhh haahhahahahh 😂🤣😂🤣😂🤣
Yok ya ne alaka
Bilmem🙄😒
seviliri sağlıklı
Kahve severim ama gamsız değilim
Çay içtim
Ne alaka.
İlgisi olmadığını düşünüyorum.
Onu bilmem de ben çaycıyım:)
Fazla sevmem ama gamsız da değilim.
Severim ama gamsızda değilim.
alakası yok bence
Severim lakin gamsız da sayılmam
Alakası yok net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?