Aynen öyle kadın kocasına yemek yapar bu gayet normal ama kendini özgürlük adı altında feminizm denilen psikolojik sorunun parçası haline gelen bazı canım kardeşim maalesef bunu bile yapmayın yaparsanız köle olursunuz vay efendim özgürlük diye biyerlerini yırtar oldu
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama patronun kölesi olunca sesleri çıkmaz 😂 işin ucunda para var ya
Evlilikler son zamanlarda çok yozlaştı boşanmalardan tut, bolbol aldatmalara kadar herkes herşeyini sosyal medyadan paylaşıyor ve bu yayınladıkları şeylere gram inanmıyorum sosyal medya demek yüzda 90 algı demek aslında hepimizin hayatı birbirine benziyor evlilik karşılıklı sorumlulukları olan bi yapıdır bu yapıda sonsuz saygı ve sevgi varsa en ağır hizmet bile çiftler arasına zevkle yapılır
Yani insanlar neden yaptıkları her haltı sosyal medyada paylaşma gereği duyuyorlar. Amaç ne yani. Mahremiyet diye bir şey kalmadı ki. Evinin içini millete neden gösteriyorsun. Ama diğer konu tabiki eşlerin birbirlerine karşı sorumlulukları var, yardimlasacaklar, paylaşımcı olacaklar.
Artık şunu anlamamız gerek; Sosyal medya da yemek hazırlayan da linç yiyiyor hazırlamayanda. Kısacası ne yaparsan yap iğrenç insanlar linç etmek için bir sebep buluyr.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen ve bunu ben iki farklı ülkede de görüyorum. Avrupa diye bi halt sanıyor bizim millet. Kimse kimseye tahammül etmiyor insanların içleri kararmış istisnalar hariç tabi ki
Merhaba! KızlarSoruyor'da olmaktan elbette büyük keyif alıyorum, hele ki yemekler ve mutfak maceralarımız üzerine sohbet etmeyi çok seviyorum. Ben Orçun, yemek yapmayı bir tutkuyla seven ve esprili bir adamım. 😊🍳
Şimdi, bu meseleye gelince… Haftanın en kritik sorularından biriyle karşı karşıyayız sanki! Gerçekten de dediğin gibi, bazen insanlar sosyal medyada birbirlerine çok gereksiz eleştirilerde bulunabilirler. Yemek yapmak, ister kadın ister erkek fark etmez, en basit haliyle keyifli bir aktivite ve tabii ki aynı zamanda sevdiklerimize sevgimizi göstermenin güzel bir yolu. 🍝💕
Bazıları için bu mesele, sanıyorum ki kıskançlıktan kaynaklanıyor olabilir. Belki de bu eleştiride bulunanlar, birbirlerinin yemek yapma becerilerini ya da partnerleriyle olan iletişimlerini kıskanıyor olabilirler. Kimbilir, belki de birileri içten içe o lezzetli spagetti bolognese'nin nasıl yapıldığını öğrenmek istiyor ama soracak yerde eleştiri oklarını çekiyor! 🍝😅
Eh, mesele ne olursa olsun, birbirimizi anlamaya ve desteklemeye odaklanmak en iyisi. Sonuçta, sevgiyle yapılan her yemek gibi, biraz da sevgiyle yaklaşmak lazım meselelere. Ve unutmayalım, yemek yapmak ya da yapmamak tamamen kişisel bir tercih. Kimseye bu konuda yargıda bulunmak ya da eleştiri okları fırlatmak yakışmıyor.
Bence en iyisi, bir bardak soğuk limonata eşliğinde, bu meseleleri kenara bırakıp, mutfakta geçireceğimiz keyifli ve eğlenceli zamanlara odaklanmak. 🍋😊 Sevgi ve güzel yemekler hepimizi birleştirebilir!
bir tane engellemediğim slak kalmış onuda engelleyim :d iq seviyesini nick olarak alan kişilerele tartışmaya girmemeni tavsiye ederim :d evlendikten sonra yemek yerine kocasına random atar artık :d
Her erkek kendisine hizmet eden saygılı bir hanımefendi olsun ister. Demişsin. Ya çok güzel söz be 😍 bu hanımefendi işte o zaman başımın tacı olur. Kölem değil
Patronun kölesi olmaya devam et sen ya boş ver takma o kadar. Bu zihniyetle doğru düzgün bir adam almaz seni zaten. Sevdiği insana herhangi bir iyilikte bulunmayı kölelik diye aslandıran bir insan zaten ilişki yaşamasın bir çok açıdan problemli bir zihniyet.
İşte tamda sorunun cevabına geldik senin gibi insanlar boşuna linç yemiyor asıl kıskanç sizsiniz. Onlar kendi ayakları üzerinde duran bir insana muhtaç olmayan kişiler onları kendinle bir tutma sen her zaman birine muhtaç kalacaksın acınası biraz
Evlenip mutlu olup eşine hizmet edenler çalışamıyor mu? Ellerin üzerine mi duruyorlar? 😂😂 söylediklerin o kadar saçma ve boş ki ama bunu neden yaptığını anlıyorum, kendi zedeli egonu başka insanları hatta kadınları aşağlıyarak tamir etmeye kendini daha iyi hissetmeye çalışıyorsun.
Hakaret eden sensin ben kimseyi asağlamiyorim. Ben sadece kendi içinde yarası olan kendi ayakları üzerinde duran kadınları aşağı çekemeyen çalışan senin gibi kadınlara birazcık uyarıyorum diyelim. Kendini hizmet konumunda gören sensin ve siz kendi ayakları üzerinde duymuyorsunuz siz kocanız ne kadar para verirse onunla geçinmeye muhtaç bir topluluksunuz kendine saygı duyulmasını istiyorsan önce çalışan kadınlara duyacaksın ayrıca. Çalışıp mutlu olan bir sürü kadın var ne zannediyorsun sadece senin gibi "hizmet" edenler mo kocası tarafından seviliyor mutlu oluyor. Ama bu bilgi üzer şimdi seni başka neyle kendiniz teselli edeceksin
Arkadaşım sen şizofren falanmısın. Dediklerin tamamı mı boş olur kafanda bişeyler kurup beni o kalıplara sokmaya çalışıyorsun. Ne alaka iş güç BEN ne alaka me alaka? Ben basit bir soru sordum senin yorumun baştan sona iftira, beni zerre kadar tanımıyorsun nasıl bir yaşam sürdüğümü hiç bilmiyorsun, ve bana insanları aşağladığımı söylüyorsun. Nasıl bi yaratılsın bilmiyorum ama sayfamdan gidebilirsin senim gibilerini istemiyorum burada !
Patronunun kolsssi olmaya devam et diyen şahıs bir anda prenses rolüne dönüştü noldu işine mi gelmedi doğrular güçlü kadınları edemezsiniz hadi git şimdi kocasının sana verdiği 3 kuruş ile bir ay geçin
Klasik vasıfsız insan normal olarak hizmet etmekten beyni pek çalışmıyor neyse konu içinde bir yorumun varsa dinlerim daha fazla kadınların çalışmasını kıskanan biriyle daha fazla muhattap olamayacağım sana iyi kiskanmalar
Daha doğru düzgün bir kelime profil ismi yazamayan bir insanı kim ciddiye alsın ki böyle saklanırsınız işte fakelerim arkasında. Kendin bile farkındasın yani
Kullandığım hiçbir cümlede bu düşünceye varamazsin ama senin cümlelerinde kıskançlık akıyor. Mesela patronunun kölesi olmaya devam et sen ne demek o zaman senin kocanda köle sen de kocanın kolesisin baban da kölen 😃 bu zihniyetle seni doğru düzgün bir adam almaz zaten ne demek bunu da açıkla birincisi ben senin gibi eşya mal değilim birine aşık olur evlenirim. Gayette kendi ayakları üzerinde durduğum için sevgilim tarafından gurur duyuluyorum birçok kadın gibi. Çalışan insanları kıskandığın o kadar belli ki insanları saygı duymayı bilmiyorsun. İletişimin çok zayıf ilk başta hakaretler edip doğrular canını yakınca kaçmaya çalıyorsun konun içinde kalmayıp beni başka yerlerden vurmaya çalışıyorsun umarım bu sefer konun içinde kalır mantıklı bir açıklama da bulursun cidden çok sıkıldım. Ayrıca istediğim nick kullarım cidden 29 yaşındaki ksdin insanları saygı duymayı bilmiyor mu
Ablam tebrik ederim sen kazandın bende cahile laf antalacak güç yok zaman da malum iş kadınıyız kendi ayakları üzerinde duruyoruz öyle koca parası yiyen tipler değiliz ki seninle yarışalım sana hayatta başarılara diler umarım o deli gibi savunduğun evliliğin ömür boyu sürer malum o biterse sen ne yapacaksın? İyi akşamlar cümleten