Biri övüyor da övüyor nazar değer diye korkmuyor diğeri oturup 2 saat kocasindan dert yanıyor niye evlendin evlenmeseydin madem😀
Çok itici değiller mi ya🤔
Çok itici değiller mi ya🤔
Aynen öyle..
Bir de 3. bir sınıf var. Kocasının elle tutulur bir tane iyi güzel tarafı meziyeti yoktur ve bunu da çevresi eşi dostu da bilir. Ama karın israrla kimsenin haberi yokmuş gibi, herkese kocasının ne kadar mükemmel biri olduğunu anlatır.. ve anlatır ve yine anlatır. Hiç pes etmeden 😐😑😏
Karsisindakini salak yerine koyuyor ama aslinda kendisini salak yerine koyuyor 😁
Bence de... buna en iyi örnek. Annemlerin yazlıkta bir komşusuydu. Kadının kocasının kemdi ilaçlama şirketi vardı.. Ufak aile şitketi gibi birşey. 2 kızı vardı. İkisi evlenirken dr damatlarını maddi durunlaının iyiliğimi dile getirmek için kızlara aldıkları nişan ve söz de takılardan evlenirlerken eve alınan beyaz eşyaların markalarına kadar hepsini hiç üşenmeden tek tek anlatırdı...
Aynı kadının yere göye sığdıramadığı kocası, işten gelirken yazlığa bazen sekreterimi de yanında getiriyordu. Bu herkese ne kadar garip ve anormal gelse de kadın durumu o kadar süslüyor ve normalleştiriyordu ki.. yok ailesi yokmuş. kızın yok hafta sonlarını tek başına geçirmesine gönlü elvermiyormuş!!! Kızı çok seviyormuş kendi halinde hanım bir kızmış.
Aslında bu kadar söz ve üretilen bahaneler boşunaydı. Çünkü kızın kocasının sevgilisi olduğu çıktı ortaya...
Nasil yani karisinin yanina mi getiriyordu😱
Aynen... adam normal normak hafta sonları cuma iş çıkışı kızı da alıp arabasıyla İzmir den yazlığına eve getiriyordu. Karısının da bunu millete açıklam şekli anlattığım gibiydi...
Çok iyi kız, ailesi yok, yalnız zaten, tek başına yaşıyor, hanım ve iyi bir kız. Acıyoruz biz de...
Sonradan çıktı ki, şirket dedikleri yer zaten 2 odalıymış. Çalışılan yer ve bir de oda varmış. Sekreter kız da orda kalıyormuş.
Valla trajikomik bir durum olmuş
Bence tam bir rezalet ve aynı zaman da içler acısı durumdu. Ama kadının hiç bıkıp usanmadan milleti kandırıp övdüğü kocasının yaptığı da, yenir yutulur gibi değil.
Benim de vardi böyle bir yakinim.. kocasini baldizlari öve öve yere göğe sigdiramazlardi sonra karısını mi aldatmadi cezaevine mi girmedi.. sonra kimse övmez oldu😀
Tövbe yarabbim.. içimden " ohhh çok iyi olmuş. Böylelerine müstahak demek geldi" !
Yok ya yazik ben üzülüyorum şimdiki düştükleri duruma
Teşekkür ederim:)
Kocamızı da mı övmeyah? :D :D
Ben de ilk guruba giriyorum. İtici olduğunun farkında değildim, bundan sonra daha dikkatli olacağım.
Teşekkür ederim <3 <3 <3
Yani arada sırada övenler itici degil ama kimisi surekli yapiyor bunu ve kocasi kötü de olsa övüp duruyor 😊
aklıma kemal sunalın mınıbustekı fılmı geldı kadın gelınını cekıstırıp duruyo kemal sunal da dınlıyodu sıkı sıkı babaa sarkısı bıde calıyodu mınıbuste
Sonra erkek canlandiriyordu o sahneyi😂
Babam sayesinde yüzlerce kez olmuştur 😀
sizin isiniz gucunuz yok da kisir gunlerinde kocalarinizimi reklam yapiyonuz la birbirinize bir huzur verin ya ayip beee 😂😂😂
Onlar yapıyor 👉😂
Süper otesi dicem😀
Yani😎😁😂
Hep orda mi kalacaksin
Iyi güzel valla sicak degil demissin oh ne rahat😀
Memleketin mi
Ne güzel memleket özlemi vardir ama
Cevap
16Cevap
ikiside itici. boşuna zengin koca derdinde değiller. amacları kocalarını övmek kendi egolarını kasmak
Zengin kocayla ne alaka simdi bu bahsettigim kisilerin kocalari zengin degil
ben örnek verdim sadece
Biz millet olarak öyleyiz ya siyahtır ya beyaz. Bizim hayatımız da griye pek yer yoktur. O yüzden bize çok görme
😂 😂 😂 benim gelecekteki halim sanırım adamdan hergün dert yanarım.
O zaman evlenme😁
😂 😂
Tamam
sazanlama atlıyorlar, huyunu suyunu bilmeden evlenen kadınlar öyle
Huyunu suyunu bilen de evleniyor
Ne bilim ben😀onlara sor😁
Galiba 🙄
Yukariya bakmaya mi🤔
Eee nolmus🤔
Yan bakma yukari bakma nereye baksam acep🤔
Duz bakma emojisi var mi🤔
Bulsan 🤔
Hee nolmuş🙄
Kimle🤔
Kocanı ve çocuğunu övme yüzünü kara cikartirlar derler, ben de hiç hoşlanmıyorum tiplerden 😉
hay ağzın bal yesin evliliğini oturup her yerde anlatan kadınlara illet oluyorum
İyi kötü ne oluyorsa orda kalır, aile sırrı dışarı verilmez...
Öven de kesin ters giden bişey vardir, dert yananda umduğunu bulamamistir..
Aşırı övmenin altında muhakkak bir kötülük vardir kötülemeninde altinda bir şey vardir diyorum
Desene evde kalanlar napsin 😀
Yani😕napalım
Hahaaha 😀😀
bazı insanlar evde kalmıyor kslmak istiyor
@Gülqibiçocuk olabilir ama napsinlar doğru düzgün icine sinen insan bulamayinca
doğru inssn hiçbiyerde yok bazı seylere tahammül edilmeli hayat yoksa gecmez
@Gülqibiçocuk insan sevdigine tahammul eder ya da baska mecburi durumlar varsa tahammul eder ama bu zamanda insanlar yorulmak istemiyor fazla , kendi isteklerine uygun birini ariyor oda olmayinca en iyisinin evlenmemek oldugun sonucuna variyor
sonrada böyle baslıklar altında kuskanclık haset içgeçirme üzüntü yapıyor kimse mükemmel değilki sende olasın
@Gülqibiçocuk 😒😒
🤣🤣🤣🤣🤗👿
Eşle ilgili çok konuşulmamalıdır.
Ah şu kadınlar 😂😃😃😂
Büyük konuşmak istemiyorum :D
Kadın milleti işte ne olursa olsun konuşur 😂
Aile içindeki şeyleri dışarı anlatmak ayıptır
Çünkü hepsi tutarsız :)
kıskanmaa 😁
Kiskanmiyorum yaaaa😀
belliki koymuş 😝 güzelsen alıyım mı seni 😝
Sen 🤔zengin misin😂😂
zenginlik nedir? çok paran olması mı?
Evet 🙄
yok calmasını bilmediğim için fakirim 😁
sende çok parayı hak etcek kadar güzellik var mı?
Göreceli birsey bu 😀
Hem para karşılığında güzel mi olmak gerekiyor akilli olmak yetmez mi😒
evlenirken para soranla ilişkiye girerken para soran kadınların ortak noktası nedir?
Bilemiyorum ben öyleleriyle konuş tanis alırsın cevabını 😀 niye zengin lafina sinir oluyorsunuz hâlâ anlayamıyorum. Bu çok normal birsey evlenmek icin paran yoksa nasil ev esyasi alip düğün yapacaksın haksiz miyim😀
niye bu erkeğin görrvimi? sen al 😝
sen sömürcek erkek bulamıyon demekki 😅😅
Buldum ama o gözle bakmadigim için 😏
hee hem yakısıklı olcak hem kibar olcak hem zengin olcak hem asık olcan hemde sömürcen çok biliyon sen o yüzden allah bile seni lanetlicek nerdeyse evde kalma lanetiyle :p :p
Ya of zengin erkek pesinde değilim 😀
eh yanlıs adama çattın ben abartırımda abartırım :D
Fazla abartmazsan sevinirim🙄
ee burdan denk geliyomu zenginler :D
Geliyor 🙄
yakısıklı değiller galiba
Hayir alakasi yok
Mantigima kalbime uymali evlenecegim insan
hmm dominantsın o zaman hep uyumdan bahsediyosun :D
Hm bilmem ki öyle mi oluyor
evet alfa sen olmak istiyosun çoğu erkek sevmez
Alfa erkekler icin kullanilan bir tabir degil mi🙄
hayır alfa lider demek
Anladim ama evlenecegim erkek de biraz maço olsun isterim😁
anlıyorum dışarıya karşı maço sana karşı pısırık :p ama öyle erkekler yok :D
Hayir bana karsi yari yariya😀
ne istiyonki anlat bakayım
Gerektiginde maco gerektiginde sessiz😀
çok güzel anlattın ya evlenmek isteyen için ne kadar güzel açıklayıcı sözler :D
Bazen benim sözümü dinlesin ama bazende vursun yumrugunu masaya.. tarzinda😀
ne zaman sözünü dinlemesi kısmı çok endişe verici kadınlar genelde evlenince erkeğin sülalesine ailesine vs karısır o tarz mı dinlesin evlendiği gün eşlerinin 360 derece değiştigini gören ve bu yuzden yıllardır evliliğe lanet okuyan arkadaslarım var
Kendimi anlatmayi sevmem ama ben evlenmeden önce ne isem evlendikten sonrada değişmem.. ailesini de önemsesin ama beni daha çok 😂
ailesi kanı canı sense elin kızısın neden daha çok ilgiui hak edesin? eşit desen anlarım ama ailesinden çok demeye hakkın yok o yuzdende işin zor
ayrıca kendini anlatmanı değil ne istediğini istedim ama çok triplisin masallah
Bu aslinda böyle olmalidir ve genelde de böyle oluyor cunku yuva kurmus oluyorsun senin 2. ailen oluyor ama ilkinden daha fazla zaman ayiriyorsun ayırmak zorundasin, onlar icin calisip para kazaniyorsun vs vs
Bu genel bir durum zaten
Sorsugun soru benimle ilgiliydi
Nasil kendini anlatma diyorsun o zaman sende sorma
tamam kendi ailen bişey demiyorum ama korktugum şu eşlerin çoğu ailenle arana mesafe koymanı istiyor neden koyayımki? eş dediğin bigün seni aldatıp gidebilir ama ilk ailen hep senin ayrıca ben evlensemde anne babam ben istediğim takdirde cocuklarımada bakabilir kac tane böyle anne baba var?
artık özele gecmicez mi😝
Bu kız haklı 😊🌼
Haklısın bacı kardeş
Çok haklısın.
Cok dogru
Kesinlikle haklısın
Olabilir.
hahaha ne güldüm
O profil fotografini değiştirir misin😁
Bu sitede birinin yıllardır profil fotoğrafı çünkü 😐
evet çok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar