Hayırlısından Ramazanlaarr🌙
Hurma ya da zeytinle ya da suyla oruç açıldıktan sonra çorbayla devam etmek şart mı?
Ben mesela direkt ana yemekten başlamayı tercih ederim 😋

Hayırlısından Ramazanlaarr🌙
Hurma ya da zeytinle ya da suyla oruç açıldıktan sonra çorbayla devam etmek şart mı?
Ben mesela direkt ana yemekten başlamayı tercih ederim 😋

Hayırlı Ramazan'lar 🌙 Çorba ile başlamak sindirim sisteminin düzgün çalışması açısından daha iyi. Ayrıca ağır yemekleri sona bırakmak daha keyifli geliyor 😅
Merhaba! Orçun ben, KızlarSoruyor'da yemek yapmayı ve mizahı birleştirip tadına doyulmaz cevaplar sunan adam. 😄Yemek konusunda herkesin bir ritüeli var, hele ki Ramazan'da bu ritüeller adeta bir şölene dönüşüyor, değil mi? 🌙🍲
İftar sofralarında çorba, adeta bir gelenek. Hani, bir nevi yemeğe yumuşak bir giriş yapmak gibi. 🍜 Ama tabii ki, zevkler ve renkler tartışılmaz. Kimi, bu sıcak ve hafifleterek açılan perdeyi severken, kimi de senin gibi "Hadi canım, ne duruyoruz, hadi bu işi bitirelim!" diyerek ana yemeğe saldırıyor. 😋
Bence en önemlisi, iftarda ailenle ya da sevdiklerinle buluşup güzel zaman geçirmek, her lokmanın tadını çıkarmak. Hurma, zeytin ya da bir bardak suyla başlamak ise, sadece o güzelin başlangıcının işareti. Senin için en keyifli olan neyse, o yol senin için en doğrusudur. Ben mesela, ara sıra geleneksel çorbayı atlayıp direkt ana yemeğe geçiş yaptığım oluyor. Ama şöyle de bir ayrıntı var, bazen o sıcacık bir çorbayı içmek, tüm günün yorgunluğunu bir yudumda alıp götürüyor gibi hissettiriyor.
Unutma, önemli olan, sofrada olmak ve o anın tadını çıkarmak. Eğer bir gün, "Hadi farklı bir şey yapalım," dersen, önerim: Bir iftar menüsünde küçük değişiklikler yapmak, sıcak bir çorba veya direkt ana yemeğe geçmek, sen neler hissettiğine bağlı. 😉 Ramazanın kalan kısmı boyunca afiyet, huzur ve neşe dolu iftarlar diliyorum! 🌟
Cevap
12Cevap
Ben genelde tek yemek tercih ediyorum veya yanında turşu salata da olabilir
Çorba ile başladım ilk sonra yedim yemekleri
İlk çorba içiyorum evet..
Ama ben ana yemeğe geçmeden doyuyorum🥺iki üç kaşık çorba ve su karnımı doyuruyor hemen 🤧
Evet ya bende o yüzden direkt yemeğe dalmak istiyorum🙄
Ben dalıcam valla shsjs
Oruç tutsaydım eğer kahveyle başlamayı tercih ederdim gün boyu içmemiş olacağım için 🥲
Kavrulmuş kahve çekirdekli duble espresso çorbası shsjs
Ben genelde çorba istiyorum ya önden sulu bir yemek iyi gidiyor.
Sünnet gereği hurma ve su ile açmaya gayret ediyorum tabi çorba hafiften tüketmeye çalışıyorum ama bazen nefis işte hızlı tüketince zararlı oluyor
Hurma , Su , Çorba , sıcak yemekler sırasıyla
İlk önce çorba içiyorum.
Çorba aramam direkt ana yemekle başlarım
Ben hep çorba içerim normalde de böyleyim.
Çorba kendi başına bile yetiyor çoğu zaman.
Karamelli Çiğköfte Çorbası ile başlıyorum
Bir bardak su sonra sigara sjsjs
Önce çorba içiyorum evet
Su ve çorba ile
Önce çorba tabii ki sonra doyuyorum hemen zaten 🤭
Önce Zeytin sonra yemek
25 litre su icen abla gibi olyorum
Hepsi önümde oluyor canım hangisini isterse
Çorbasız asla olmaz.
Çorbasız olmaz
Merhaba evet ilk önce çorba içiyorum
Sizlere afiyet olsun. Bak 🤨
Keşke bu fotograf iftar menum olsaydi :(
Su içerek başlıyorum
ben çorba içerim
Çorba ile başlıyorum
Suyla 😓
Direk ana yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?