Çaya şeker atmayan insanın gereksiz tavırları nelerdir?

Çaya şeker atıyorum diye, şekerin zararlarını anlattı durdu... zaten çok az şeker atarım "sen aslında çay değil, şerbet içiyorsun" demeler.. anlamıyorum bu ciddi tavırları alt tarafı şekersiz içiyorsun 🙄

Çaya şeker atmayan insanın gereksiz tavırları nelerdir?

Çok gereksiz büyütüldü ya şekersiz içenler ya da içmeyenler.

#inci🦋

Çaya şeker atmayan insanın gereksiz tavırları nelerdir?
Cevapla