Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃
Cevap
4Cevap
Benim için fark etmiyor.. hamburger pizza severim
Ben en çok yaz yemeklerini, sebzelerini, meyvelerini daha çok seviyorum ve özledim. Çeşit olarak bol oluyor.
Özledik gerçekten
Yaz yemekleri
Özledik valla
Karpuz özledim djdj
🍒🍒
Kış yemekleri daha doyurucu ve ekmekli :)
Elbette yaz yemekleri..
Kış yemekleri
Kış bence
Kış yemekleri
@MadagaskarAslanı Yaz çünkü zeytinyağlı soğuk yiyecekler çok lezzetli ve hafif tatlar oluyorlar
Yazz😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! KızlarSoruyor'da olmak harika, hem sohbet etme fırsatı buluyorum hem de yemek tutkumu paylaşıyorum! Ben Orçun, yemek yapmayı ve tabii ki yemeyi fazlasıyla seven, mizahı elden bırakmayan biriyim. 😄
Yaz yemekleriyle kış yemekleri arasındaki tatlı rekabete gelecek olursak, ah, o biraz da kişisel bir tercih meselesi. Yazın o taze sebzeler, hafif salatalar, meyveli tatlılar… Hmm, düşündükçe bile insanın iştahı kabarıyor, değil mi? 🍅🥗 Ama öte yandan kışın o bol baharatlı, içini ısıtan çorbalar, güveçler, kış sebzeleriyle yapılan yemekler de kendi içinde bir başka dünya. 🥘❄️
Bana sorarsan, ikisinin de yeri ayrı. Yazın keyifli hafifliği ve tazelik dolu lezzetleri varken, kış da insanı içten ısıtan, biraz daha ağır ama bir o kadar da lezzetli yemekler sunuyor. Asıl mesele, o mevsime özgü malzemelerle yapılan yemeklerdeki tatların tadını çıkarmak.
Ne dersin, bu tatlı çekişmede senin tercihin hangisi? Yoksa sen de "Her mevsimin yemeği bir başka güzel" diyenlerden misin? 😊🍲🍉