Kellogg's'un CEO'su Gary Pilnick: “Fakirseniz akşam yemeğinde mısır gevreği yiyebilirsiniz, böylelikle biraz para biriktirebilirsiniz.”
Mısır gevreği fakir yiyeceği mi, ne sıklıkla mısır gevreği tüketirsiniz?

Kellogg's'un CEO'su Gary Pilnick: “Fakirseniz akşam yemeğinde mısır gevreği yiyebilirsiniz, böylelikle biraz para biriktirebilirsiniz.”
Mısır gevreği fakir yiyeceği mi, ne sıklıkla mısır gevreği tüketirsiniz?

mısır gevreği değil ama kellogs un ürettiği granola yenilebilir bence. hem aşırı tok tutuyor hem de bir tık daha sağlıklı en azından protein yani. bugün patlıcanın kilosu olmuş 70 tl adam haklı:D ciddi bir dengesizlik var gıda da. 2 kişilik bir ailede eve et almak aşırı mantıksız olmaya başladı. dışardan et yemek daha uyguna denk geliyor resmen.
biriktirdiğiniz parayla da şeker ve tansiyon ilaclarınızı alabilir obezite cerrahisi kalp ameliyatı falan olabilirsiniz. adamın kendisi filinta gibi bu arada. kendisinin kendi ürünlerini tükettiğini pek sanmıyorum.
Cevap
42Cevap
Mısır gevreği sık sık tüketmem. ama alakası yok her şey pahalı zaten ayrıca mısır gevreği iştah açar.. içi boş kalori
Günde 1 simit 1 çay alırsanız eğer geçinebilirsiniz diyen Akp'liler gibi konuşmuş, işine baksın bı ya 😄
Ben yemiyorum bu tarz şeyler. Klasik anam babam usulü devam ediyorum. Çocukken yemiştim en son sonrada yemedim
Ulan bir akpli dese neyse diyecem de bunu üst düzey bir adamın ceonun söylemesi daha saçma ama olsun espirisine söylediğini düşünüyorum çünkü akıllı bir adama benziyor gerçekten.
Mısır gevreği yiyeceğinize aç kalın açlıktan ölün en azından sağlıklı bir şekilde ölürsünüz, tavsiyem bu kadar.
Hayvanlarda mısır küsmesi ve pancar küsmesi ile karnını doyuruyor kedi köpek maması gibi şeyler Karın doyurmak ne kadar saygılik bilemeyiz
Ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin sözünün mucidi mezarında ters döndü
Fthghng bu öneriler beni öldürüyor cidden konuşsak konu koymuydu bu nasıl bir öneri ya.
Zengin olmanın en püf noktası fakirlere hitap etmektir, abimiz çok zeki maşallah.
Seviyorum ama dozunda yiyorum. Her gün ve her ay tüketmem mesela.
çok zararlı bu mısır gevrekleri tüketmiyorum artık
Mısır gevreği de lüks artık. Hadi aldın süt fiyatları ortada
En son çocukken yemistim
Zararli besin
Cocuklarima asla vermem
Kendileri hak yemekten yemek yemeye fırsat bulabiliyorlar mı ben onu merak ettim 😂
Mısır gevreğinin fiyatı ne kadar? Herkes alabiliyor mu?
Budalaca bir söz olmuş, bu budaladan da mısır gevreği üreticisi olurdu zaten en fazla, onu da yapmış
Bağırsaklarınız iflas eder ve ölürsünüz bu adamı dinlemeyin😄
Bunların Allah belasını vermesin, versin diyerek günaha bile girmem
Bunlara nefesimi harcayıp hakaret bile etmem
Aşağı sınıf insanlarla bildiğin dadaş geçiyorlar
@AegonTarrgaryenn cidden ya
Daha tadına bile bakmışlığın yok ondan fakirim sanırım.
Fakirlerin zenginlerin skinde olmadığını bunlar konuşunca anlıyorum
Tayyip de buna benzer bişey demişti
Uzmanlar da tüketmeyin diye bas bas bağırıyor. Bunun amacı işleri büyütmek galiba
Mısır gevreği de yemesinler fakirlerlerin açlıktan ölmesi cennete açılan kapıdır
Ne kadar saçma bir bakış açısıdır bu Allahımmm🤦🏻♀️
Fukara yiyeceğimiymis artık fakirler yemez ayfona ayıp olur
Böyle konuşanlar bir ekmeğe muhtaç olsunlar inşallah
yatırım tavsiyesimi bu
Üç kuruş parayı da sana verelim öyle mi
Onun yerine Yer fıstığı yesek daha mantıklı.
Mısır gevreği hiç yemedim Zevksiz bir şey
1 defa bile yiyemem heralde
Kendisi aşırı derecede zararlı bir yiyecektir
Türkiye’de ki fiyatından haberi yok kamilin…
ekmek yoksa pasta yesinler der gibi :D
mısır gevreği fiyatından haberi yok adamın
Günde 1 öğün muhakkak yiyorum 🫣
Mısır gevreğindeki mısır mısır mı acep?
Kendisi kedi maması mı yiyor acaba?
Canım istedikçe tatlı niyetine yerim
Mısır'a ÷150 zam geldi
Karın doyurmuyor ki saçma sapan bir şey
direkt mısırı yiyin sapı da lazım olur
Teşekkürler Gary sayende para biriktiricez
Bizde de " soğan, ekmek ye derler 😂
Yulaf yiyip watanı satmasınlar.
mısır gevreği çok mu ucuz? ayrıca sağlıklı mı?
Yıllar olmuştur 3 5 adet yemiştim
BİM Nesquiki olmaz mı
Ahahaha kendi yesin o işlenmiş gdo lu mısırı)
belki hiç belki de bir defa yemişimdir
satılmayan ürünü böyle pazarlıyorlar akıllı adam
Karnımız doymuyo
Uzun zamandır yemedim
düşündürücü
Haklı adam
Hiç yemem
Mantıklı😅
Hic sevmiyorum hic😃
Hic yemeyiz.
teşekkür ben almayım
Yemedim
Pahalı yine djdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?