Fastfood yerken peçete israfı yapıyor musunuz?

Tam bir çin işkencesi🙄 Asla verimli kullanamıyorum yemek sonrası bir dağ yığını oluyor önümde işletme sahibi görse abla yemek paranı ben vereyim başka yerde ye diyecek kadar oluyor yani 😂😂
Fastfood yerken peçete israfı yapıyor musunuz?
Cevapla