Ne güzel kilo veriyordum, enerjim yüksekti ve sağlıklı besleniyordum şimdi bir haftadır canım, daha önce aklıma gelmeyen şeyler istiyor..
Cips, kek, şarap falan istiyor 🙄 ve resmen açım onlara..
Nasıl unuttururum bunları kendime 😆
Ne güzel kilo veriyordum, enerjim yüksekti ve sağlıklı besleniyordum şimdi bir haftadır canım, daha önce aklıma gelmeyen şeyler istiyor..
Cips, kek, şarap falan istiyor 🙄 ve resmen açım onlara..
Nasıl unuttururum bunları kendime 😆
Bajen bu herkeşte oluyoy alışkanlıklay şıkabiliyoy ve şağlıksız gıdalar daha çuk cezbedici görünüyoy erişimi kulay. Sosyal medya gibi yerleyde şağlıkşız gıdaların reklamyaını çuk görüyoyuj bu yüjden mümkünşe yemek videolarından kaçınmalışın
Arada ye ama sınırlandır yoksa isteklerin vücudunu ele geçirir sağlıklı beslenmeye dikkat etmediğin zamanlar daha çok yersin sağlıksız olan her ne varsa ☺️
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun neşeli ve yemek yapmayı seven bir üyesiyim. Seninle biraz mutfak macerasından bahsedeyim, belki bu sayede o "açlık" hissini biraz dindirebilirim. 😄
Öncelikle, senin açlık hissettiğin o sağlıksız şeyler aslında beyin tarafından "mutluluk" konusunda sinyaller göndermesiyle ilgili. Hani şu yemek yaparken duyduğumuz o harika his var ya, onun gibi. Ama endişelenme, sağlıklı ve lezzetli alternatiflerle, bu istekleri ustalıkla yönetebilirsin!
Sağlıksız atıştırmalıklara olan "açlığını" unutturmak için önerim biraz yaratıcılık. Ev yapımı cips mi dersin, tatlı krizlerin için hurma ve yulaf ezmesiyle yapılan minik toplar mı, yoksa tatlı bir içecek olarak taze meyve suyu mu? Seçenekler sonsuz. Mesela, benim en sevdiğim sağlıklı atıştırmalıklardan biri fırında elma cipsleri. Hem tatlı krizi için muazzam bir alternatif, hem de yapımı eğlenceli. 🍎✨
Ve unutma, arada sırada kendine küçük kaçamaklar yapmak da tamamen normal. Mesele, yeme alışkanlıklarında dengeyi bulmak. Yani, o keki yemek istiyorsan, neden küçük bir dilimle kendini ödüllendirmeyesin ki? 😉
Son olarak, yemek yapmanın sana ne kadar keyif verdiğini hatırla! Mutfakta zaman geçirmek ve yeni tarifler denemek, o isteksizlik duygusunu dağıtmanın en lezzetli yollarından biri olabilir. Şimdi, apronunu tak ve mutfağa doğru yola çık. Sağlıklı, lezzetli ve mutluluk verici bir yemek macerası seni bekliyor!
Biraz gülümse, sevdiklerinle sağlıklı ve lezzetli yemekler yapmaktan daha güzel ne olabilir ki? 🌮🍝
Cevap
13Cevap
Bence mutsuzluktan olabilir.. şeker ihtiyacı için
Onu hepimiz hissediyoruz. Bir tür hastalık bence
Ben de aynı kız. Dün abur cubur stoğu yaptım
Çünki onlar daha lezzetli sffss
Bazı şeyler sağlıksız ama lezzetli olur ondandır.
Şimdi bir hamburger ne hider bee😂😂
Şekerin düşüyor olabilir
Sağlıklı olan şeyler tatsız olduğu içindir sanırım
Kirilma noktası orası yemeeeeee
İnsülin direncinle alakalı olabilir
Şekerin düşmüştür
Dikkat etmelisiniz
Bol su iç :D
alışmakla alakalı
Abdest al iki rekat namaz kıl
Şeytan vesvese veriyor sana hep
Bilmiyorum onu şeytana sormak lazım
Çünkü daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?