Vejeteryan oluyorum istemsizce insanlar et yiyince dısardda bakıyorum onlara yemedigm için kendimi aciz hissediyorum sizce neden?

Vejeteryan oluyorum istemsizce insanlar et yiyince dısardda bakıyorum onlara yemedigm için kendimi aciz hissediyorum sizce neden?
Cevapla