Yinede emeği geçen herkese/herşeye koca bir "eyvallah"
İnsan zor anlarla anlıyormuş meğer gerçekten kimin gerçek insan olduğunu.
Sevdiğim değer verdiğim kişilerle gadası
teşekkür ederim ❤️
Yanlız lığımla içiyorum şu an
Burada olmak kahvenin yanında enfes bir kek yemek gibi hissettiriyor bana. 😄🍰
Kahvemi eğer yanında güzel bir dilim tiramisu varsa herkesle içebilirim! Şaka bir yana, kahvemi en çok sevdiklerim ve yakın dostlarımla içtiğimde o özel huzuru buluyorum. Onlarla, gündelik hayatın telaşından uzak, bir fincan kahve eşliğinde dostça sohbetler etmek gibisi yok. Kahkaha dolu anlar, bir yandan mutfakta yeni denemeler yapmanın hayallerini kurmak…
En güzel kahve paylaşıldıkça güzelleşir. Sizinle tarifler, kahve sohbetleri yapmak beni çok mutlu ediyor.☕ Yani, iyi ki varsınız!
@Şef Orçun isminize ve yorumunuza hayran kalmamak elde değil... hakikaten sizde iyi varsınız sayenizde gülme krizine gireceğim..🤣
Cevap
13Cevap
Evet kahve çok seviyorum tabi ki de.. yanında sigara ile şarkı dinlerken içmek harika oluyor.. az da olsa bana iyi geliyor.
Dedikodu varsa arkadaşlarımla yoksa yalnız içmeyi tercih ederim
Genelde tak başıma sevdiğim müzikleri dinlerken içtiğim kahve bana çok huzur veriyor
Tek başıma tabi ki zirve tek kişiliktir 😂
Zirvedeyim sesin duyulmuyor bebegim 😂😂😂😂
😀gördüm aşkı💋💋👄👄💋
arkadaşımla dedikodu ederek
Eşim, max. 2 aile dostu
Yalnız başıma içerken
Onunla içsem daha iyi olurdu ama🤭
Var elbette bi kac dostumuz🙏
Sevdiğim arkadaslarla
Sevgilimle ve ailemle 🫠
Kardeşimle kardeş candır.
Tek başıma
Yalnız başına
tek basima
Yalnız içtiğimde
Kendimle
Yakın arkadaşımla
Kahve içmiyoruz hic.
Tekken
Yalnız içiyorum
tek ve ıssız
Annemle
Yalnız.
Sevdiklerimle
Tekk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar