Yeme & İçme Kahveyi kiminle içince kendini iyi hissediyorsun? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben kendimle daha mutluyum tabii kitap eşliğinde mükemmel oluyor 🫠🫠 Güncellemeler8 ay ? ? Kahveyi kiminle içince kendini iyi hissediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 8 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Genelde tek içerim. Sevdiğim olsa yanımda onla daha güzel olur tabi. 0 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 350 cevap paylaştı. Vallaha öyle bir şey hiç olmadı sanırım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Genelde tek içerim. Sevdiğim olsa yanımda onla daha güzel olur tabi.
En yakın dostum var onunla :))
Arapla içersem iyi hissederim
Vallaha öyle bir şey hiç olmadı sanırım
Yağmur yağarken
Yalnız içince
Sevdiklerimle ama yalnız da güzel
Kahvem yok