Düzenli su içiyorum ve içmeyi de ihmal etmiyorum. Günde ortalama yoğun bir günse 3 litre su içiyorum. Baş ağrısı yaşamamak ve sindirim için hatta vücut nemi için eksik etmem
Yazın 2,5-3 litreye yakın içerim; ama kışın en fazla 1,5 litrede kalıyor, hatta su soğuk oldu mu bir şişeye (250 ml) kadar düşerim. Soğuk havada soğuk bir şeyler yiyip içemiyorum.