Yeme & İçme Kışın en sık ne içersin? Kahve mi yoksa çay mı? saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 39 Yapay Zekaya Sor yaz kış her daim kahve... Güncellemeler+1 yıl Süper soru olmuş. Teşekkür ederim 💙 Kışın en sık ne içersin? Kahve mi yoksa çay mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ben soğuk kahve severim bir de kola ve enerji içeceği 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl enerji içeceğini ve kolayı at gitsin. kahveye devam
Buusee02 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Spor öncesi Espresso kahve Normalde çay 1 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl Afiyet olsun Yorumla Buusee02 +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Jeasica Takip Et Guru Yaş: 54 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Yaz kış her daim kahve😉👍🤣şu anda olduğu gibi bir filtre kahve iyi gelecek bana 🌹 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl Aynen ben de filtre içiyorum şu anda Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Çay en önde kahve ıhlamur kuşburnu çayı olur 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl Kuşburnu da severim Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 712 cevap paylaştı. Her daim çay. Caysiz olamam caysiz yaşayamam canım cay 1 10 Yorumla saskinomayra +1 yıl içemiyorum :) Yorumla eternity-a +1 yıl Kabul edilemez Yorumla saskinomayra +1 yıl :)))) ben kabul ettim gitti Yorumla eternity-a +1 yıl Caysiz olmaz ama Yorumla saskinomayra +1 yıl kahvaltıda sadece.. gün içinde aklıma gelmez. bugün işyerinde demledim. bi bardak içtim ikincisi soğudu bardağımda döktüm Yorumla eternity-a +1 yıl 🥹 ben günde üç demlik falan içiyorum 😂 Yorumla saskinomayra +1 yıl oy o ne beee... içilmeeezzzz Yorumla eternity-a +1 yıl İçiyorum ama. Çünkü seviyorum çayı oda beni seviyor seviyeli bi ilişkimiz var Yorumla saskinomayra +1 yıl afiyet olsun o zaman Yorumla eternity-a +1 yıl O zaman teşekkürler Yorumla
SheWolfWoman Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kahve her daim, çay ve ballı süt de vazgeçilmez. 1 3 Yorumla saskinomayra +1 yıl Ballı süt pek içmem ama güzeldir Yorumla SheWolfWoman +1 yıl Kahve daima şampiyondur 😊 Yorumla SheWolfWoman +1 yıl Ballı süt de soğuk havada iç ısıtır 😋 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı. çoğunluk çay ama günlük kahvem de kesin, kışın sıcak çikolata ve salep de ekleniyor listeye 1 3 Yorumla saskinomayra +1 yıl ooo çikolata epeydir içmedim. kahvesiz olmaz Yorumla Alemdaralii +1 yıl varsa bugün iç, süt ile ama 😃 Yorumla saskinomayra +1 yıl Yok yaa.. Denerim ilk fırsatta Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Yaz, kış farketmiyor ikisi de vazgeçilmez içeceklerim... 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Yaz kış kahveden şaşmam. 1 0 Yorumla
confident38 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Çaycıyım her zaman ama son 2 aydır günde 1 Türk kahvesi içiyorum iş yerinde alıştım kahveye de 0 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl Kahvesiz olmaz Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Her iki mevsimde hep kahve ☕️ 1 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl Ben deeee Yorumla Siyahkadife +1 yıl 😊 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 , eic 66% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çay en az 15 bardak 1 4 Yorumla saskinomayra +1 yıl Çok değil mi yahu? Napıcan o kadar çayı? Yorumla azelcan +1 yıl Söylemesi ayıp çok güzel çay uapıyorum, tam tiryaki oldum🙂 Yorumla saskinomayra +1 yıl Afiyet olsun. Yorumla azelcan +1 yıl Teşekkürler sağolasın 🙂🖐️ Yorumla
Heyyo42 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Kahve genelde 1 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl ben de genelde kahve... en sık filtre kahve. ara sıra türk kahvesi Yorumla Heyyo42 +1 yıl Bende öyle de soğuk tercih ediyorum. Dilimi yakıyor Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. zamana göre yerine göre ikisinide içiyorum 1 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl teraziye koysan? Yorumla TipSizAdam06 +1 yıl Çay agir basar :) Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Bu kış limonlu oralet içtim. 1 4 Yorumla saskinomayra +1 yıl uzun zaman oldu oralet içmeyeli Yorumla LostThrones +1 yıl Ben de içmiyordum. Hazırlaması kolay oluyor. Yapay da olsa C vitamini vardır umuduyla soğuk günlerde içtim. Yorumla saskinomayra +1 yıl afiyet olsun. vitamin konusunda umutlu değilim Yorumla LostThrones +1 yıl Ben de değilim. Biraz da limon sıktım içine. Psikolojik etki yapıyor:) Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Kahve ve bitki çayı 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl evet ben de :) Yorumla
gözümKIZarıyoo Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Bende isterim 😂 1 11 Yorumla saskinomayra +1 yıl dalgınım bu aralar. kahveyi unutmuşum. taşmış taşmış taşmış... temizledim. yenisini yaptım içiyorum... o kahve içilecek! o kadar! Yorumla cirroooe +1 yıl Afiyet olsun Yorumla gözümKIZarıyoo +1 yıl Beni de unutma o zaman yeniden yapNeyin var Yorumla saskinomayra +1 yıl amaannn karışık... Yorumla gözümKIZarıyoo +1 yıl Anlat.. Yorumla saskinomayra +1 yıl hayat bee... yorucu işte. klasik şeyler. Yorumla gözümKIZarıyoo +1 yıl Bazen böyle olur ama geçer gider üzülme Yorumla saskinomayra +1 yıl sağolasın Yorumla gözümKIZarıyoo +1 yıl Yazarsan konuşuruz Yorumla saskinomayra +1 yıl sağolasın. anlatılacak bi şey yok aslında. genel bi dalgınlık hali. Yorumla gözümKIZarıyoo +1 yıl Kafan dağılırdi Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yaz ya da kış fark etmiyor, kahve tüketirim.. 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl Ben de kahveciyim Yorumla
Minimicki Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Çay ve salep 3 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl salep keyifli oluyor Yorumla Minimicki +1 yıl Evettt 😍 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kışın süt içmek bir başka güzel. 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. kahve kesinlikle 1 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl Kahvesiz olmaz Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Çay valla😉 1 6 Yorumla saskinomayra +1 yıl Çaya alışamadım Yorumla Kırmızı8 +1 yıl Alisilmaz ki zaten sewerek icersin😉 Yorumla saskinomayra +1 yıl bergamot aromalı olursa bi bardak içerim bak :) Yorumla Kırmızı8 +1 yıl Bergamot varsa simdi geliyorum hemen🤗 Yorumla saskinomayra +1 yıl tabii ne demek buyrun gelin Yorumla Kırmızı8 +1 yıl 🙏🤗 teşekkür ettim kesene bereket bisiler atistiriyimda cikiyorum yola hemen😇 Yorumla
faydali_bilgin_16_08 Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Caykolik 1 2 Yorumla saskinomayra +1 yıl bazıları bağımlı oluyor demek ki Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Çok severim çay içmesini Yorumla
Sitemkarım Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 901 cevap paylaştı. Her mevsim çay 1 4 Yorumla saskinomayra +1 yıl siyah mı bitki de olur mu? Yorumla Sitemkarım +1 yıl Siyah demleme çay olmazsa olmazım , arada yeşil çay ve ihlamur Yorumla saskinomayra +1 yıl ıhlamur hasta iken iyi oluyor. limonlu limonlu Yorumla Sitemkarım +1 yıl Bol limon iyidir de tanaiyonu düşürür dikkat etmek lazım Ihlamuru sadece kışın ya da hasta olunca değil arada içmek iyi oluyor Yorumla
DrErtuğrulbey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl her daim çay 1 3 Yorumla saskinomayra +1 yıl afiyet olsun Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl sağolun sizede Yorumla saskinomayra +1 yıl teşekkür ederim Yorumla
Adartmnskc Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Her ikiside 1 8 Yorumla saskinomayra +1 yıl hangisi ağır gelir teraziye koysan? Yorumla Adartmnskc +1 yıl Valla bilmiyorum desem? Yorumla saskinomayra +1 yıl de tabii... seni mi kırıcam Yorumla Adartmnskc +1 yıl Sağolasın bitanesin Yorumla saskinomayra +1 yıl eyvallah gözüm Yorumla Adartmnskc +1 yıl Sağolasın gözüm adıyamanlımısın sen? Yorumla saskinomayra +1 yıl yooo değilim. :))) Yorumla Adartmnskc +1 yıl Gözüm diyince öyle düşündüm 😊 Yorumla
cirroooe Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Vodka 1 11 Yorumla saskinomayra +1 yıl yapma beee o kadar sık içmek yıpratıcı olur Yorumla saskinomayra +1 yıl salep çok keyifli oluyor sıcak sıcak Yorumla cirroooe +1 yıl Ne gibi yıpratıcı Yorumla saskinomayra +1 yıl bünyeye zarar Yorumla cirroooe +1 yıl Yok gayet formda ilerisi için bilemem Yorumla cirroooe +1 yıl Kahveyi neden döktün anlat bakim Yorumla saskinomayra +1 yıl dalmışım. unutmuşum... taşmış her yer batmış... mecbur ikincisini yaptım :) Yorumla cirroooe +1 yıl Afiyet olsun neden salgınsın Yorumla saskinomayra +1 yıl bilmem... hayat yordu demek ki.. amaann karışık... kahve iyi gelir. Yorumla cirroooe +1 yıl Çok dediniz içeceğim Yorumla saskinomayra +1 yıl afiyet olsun Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 541 cevap paylaştı. Kışın aromatik bitki çaylarını severim 0 7 Yorumla saskinomayra +1 yıl neler mesela? Yorumla Adanus0101 +1 yıl Gündüz Hibiskus Çayı, yeşil çay, nane-limon akşamları Papatya Çayı , Adaçayı Yorumla saskinomayra +1 yıl oo baya çeşit var Yorumla Adanus0101 +1 yıl Kahve çarpıntı yaptı Bende bitki çaylarına döndüm.. evde bitki çayı kutusu var çok güzel oldu Yorumla Adanus0101 +1 yıl www.bambum.com.tr/bonte-10-bolmeli-cay-kabi/ Yorumla saskinomayra +1 yıl güzelmiş. ben de bi çikolata kutusundan yaptım işyerinde kullanıyorum Yorumla Adanus0101 +1 yıl evet güzel oluyor severim değişik şeyleri Yorumla
Bxjdjjdkdjdk Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Çay. 2 1 Yorumla saskinomayra +1 yıl siyah mı? bitki çayı da olur mu? Yorumla
GoldenFireBall_06 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 547 cevap paylaştı. Yaz-kış çay 0 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 583 cevap paylaştı. Salep, kahve 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Soğuk limonlu su 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Ben soğuk kahve severim bir de kola ve enerji içeceği
enerji içeceğini ve kolayı at gitsin.
kahveye devam
Spor öncesi Espresso kahve
Normalde çay
Afiyet olsun
Teşekkürler
Yaz kış her daim kahve😉👍🤣şu anda olduğu gibi bir filtre kahve iyi gelecek bana 🌹
Aynen ben de filtre içiyorum şu anda
Çay en önde kahve ıhlamur kuşburnu çayı olur
Kuşburnu da severim
Her daim çay. Caysiz olamam caysiz yaşayamam canım cay
içemiyorum :)
Kabul edilemez
:)))) ben kabul ettim gitti
Caysiz olmaz ama
kahvaltıda sadece.. gün içinde aklıma gelmez. bugün işyerinde demledim. bi bardak içtim ikincisi soğudu bardağımda döktüm
🥹 ben günde üç demlik falan içiyorum 😂
oy o ne beee... içilmeeezzzz
İçiyorum ama. Çünkü seviyorum çayı oda beni seviyor seviyeli bi ilişkimiz var
afiyet olsun o zaman
O zaman teşekkürler
Kahve her daim, çay ve ballı süt de vazgeçilmez.
Ballı süt pek içmem ama güzeldir
Kahve daima şampiyondur 😊
Ballı süt de soğuk havada iç ısıtır 😋
çoğunluk çay ama günlük kahvem de kesin, kışın sıcak çikolata ve salep de ekleniyor listeye
ooo çikolata epeydir içmedim. kahvesiz olmaz
varsa bugün iç, süt ile ama 😃
Yok yaa.. Denerim ilk fırsatta
Yaz, kış farketmiyor ikisi de vazgeçilmez içeceklerim...
Yaz kış kahveden şaşmam.
Çaycıyım her zaman ama son 2 aydır günde 1 Türk kahvesi içiyorum iş yerinde alıştım kahveye de
Kahvesiz olmaz
Her iki mevsimde hep kahve ☕️
Ben deeee
😊
Çay en az 15 bardak
Çok değil mi yahu? Napıcan o kadar çayı?
Söylemesi ayıp çok güzel çay uapıyorum, tam tiryaki oldum🙂
Afiyet olsun.
Teşekkürler sağolasın 🙂🖐️
Kahve genelde
ben de genelde kahve... en sık filtre kahve. ara sıra türk kahvesi
Bende öyle de soğuk tercih ediyorum. Dilimi yakıyor
zamana göre yerine göre ikisinide içiyorum
teraziye koysan?
Çay agir basar :)
Bu kış limonlu oralet içtim.
uzun zaman oldu oralet içmeyeli
Ben de içmiyordum. Hazırlaması kolay oluyor. Yapay da olsa C vitamini vardır umuduyla soğuk günlerde içtim.
afiyet olsun. vitamin konusunda umutlu değilim
Ben de değilim. Biraz da limon sıktım içine. Psikolojik etki yapıyor:)
Kahve ve bitki çayı
evet ben de :)
Bende isterim 😂
dalgınım bu aralar. kahveyi unutmuşum. taşmış taşmış taşmış... temizledim. yenisini yaptım içiyorum... o kahve içilecek! o kadar!
Afiyet olsun
Beni de unutma o zaman yeniden yap
Neyin var
amaannn karışık...
Anlat..
hayat bee... yorucu işte. klasik şeyler.
Bazen böyle olur ama geçer gider üzülme
sağolasın
Yazarsan konuşuruz
sağolasın. anlatılacak bi şey yok aslında. genel bi dalgınlık hali.
Kafan dağılırdi
Yaz ya da kış fark etmiyor, kahve tüketirim..
Ben de kahveciyim
Çay ve salep
salep keyifli oluyor
Evettt 😍
Çay değişmez içeceğim 😀😀
Her ikisinide içiyorum
Sıcak çikolata
Kışın süt içmek bir başka güzel.
Yaz kış çaydır tercihim
kahve kesinlikle
Kahvesiz olmaz
Çay valla😉
Çaya alışamadım
Alisilmaz ki zaten sewerek icersin😉
bergamot aromalı olursa bi bardak içerim bak :)
Bergamot varsa simdi geliyorum hemen🤗
tabii ne demek buyrun gelin
🙏🤗 teşekkür ettim kesene bereket bisiler atistiriyimda cikiyorum yola hemen😇
Kahve ruslar votka öneriyor hanım abla
Caykolik
bazıları bağımlı oluyor demek ki
Çok severim çay içmesini
Her mevsim çay
siyah mı bitki de olur mu?
Siyah demleme çay olmazsa olmazım , arada yeşil çay ve ihlamur
ıhlamur hasta iken iyi oluyor. limonlu limonlu
Bol limon iyidir de tanaiyonu düşürür dikkat etmek lazım
Ihlamuru sadece kışın ya da hasta olunca değil arada içmek iyi oluyor
her daim çay
afiyet olsun
sağolun sizede
teşekkür ederim
Her ikiside
hangisi ağır gelir teraziye koysan?
Valla bilmiyorum desem?
de tabii... seni mi kırıcam
Sağolasın bitanesin
eyvallah gözüm
Sağolasın gözüm adıyamanlımısın sen?
yooo değilim. :)))
Gözüm diyince öyle düşündüm 😊
Vodka
yapma beee o kadar sık içmek yıpratıcı olur
salep çok keyifli oluyor sıcak sıcak
Ne gibi yıpratıcı
bünyeye zarar
Yok gayet formda ilerisi için bilemem
Kahveyi neden döktün anlat bakim
dalmışım. unutmuşum... taşmış her yer batmış... mecbur ikincisini yaptım :)
Afiyet olsun neden salgınsın
bilmem... hayat yordu demek ki.. amaann karışık... kahve iyi gelir.
Çok dediniz içeceğim
afiyet olsun
Kışın aromatik bitki çaylarını severim
neler mesela?
Gündüz Hibiskus Çayı, yeşil çay, nane-limon akşamları Papatya Çayı , Adaçayı
oo baya çeşit var
Kahve çarpıntı yaptı Bende bitki çaylarına döndüm.. evde bitki çayı kutusu var çok güzel oldu
www.bambum.com.tr/bonte-10-bolmeli-cay-kabi/
güzelmiş. ben de bi çikolata kutusundan yaptım işyerinde kullanıyorum
evet güzel oluyor severim değişik şeyleri
kahve yoğurt çay
Kahve
Kahve
İkiside
Yeşil çaylar.
Kahve aşko
Genelde kahve
Yaz, kış kahve
Çayy
Çay.
siyah mı? bitki çayı da olur mu?
Her zaman çay..
Çay.
Çay candır
Yaz-kış çay
Salep, kahve
Soğuk limonlu su
kahve