Benim tercihim herzaman çay olur hem içimi güzel hemde yorgunluk alıyor içimi ısıtıyor🫠


Mesaj yazamıyorum sen yaz
Çay ya
Cevap
6Cevap
Yaz kış kahve bende
Çay , nescafe , Türk kahvesi.👍
👍🙏..
Cay.
Kahve
Kahve
Kahvedir ya
Çay cay
Her ikiside
Soğuk kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar