Kışın kahve/çay dışında içtiğiniz içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kışın kahve/çay dışında içtiğiniz içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Su 😀😀
Kış çayı diye bir şey almıştım gadası.. (Kuşburnu çoban çökerten avokado yaprağı rezene vs bir dünya bitkinin karışımı) geçen sene bitiremedim, bu sene nasip olursa yine içerim.
iyi yapmışsın
Limonlu soda 😍 her an her şey ile içebilirim
Genelde kahveciyimm
Cevap
11Cevap
Viski ve kola
Salep içiyorum ama artık hazır paketler mutlu etmiyor bu kış kendi salepimi kendim yapıcam bakalım nasıl olacak
Normal çay içerim. Nescafe içerim şekersiz. Salep ve sıcak çikolata da içerim.
Alkol yaz kış vazgeçilmez içeceklerim arasında.. Keyifli günler..
boza
salep
kekik çayı
zencefil çayı
Salep, sıcak çikolata, ıhlamur.
Bazen bitki çayları, bazen sıcak çikolata. Hasta olursam ballı sıcak süt
Ihlamur, yeşil çay, biberiye, sütlü kahve, kekik çayı...
Portakal suyu , kola
Sıcak cikolata salep
Salep
Sıcak çikolata
Nane limon, ıhlamur
Salep, milkshake, ice tea.
Sıcak çikolata, papatya çayı
Ben bazen bira içiyorum 🙈
Salep içmeye bayılırımmmm
Sıcak çikolata ve salep vazgeçilmezimm
Sıcak cikolata
Ayran içerim
Salep
Capri Sonne
Salep
Sıcak çikolata (nadiren)
Ihlamur
Salep, boza
Salep...
sadece çay
Sıcak çikolata
Ihlamur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?