Ben çok seviyorum hele dondurulmuş ürün ise at kullan kullan mantığı ile çok pratik oluyor 💞.

Ben çok seviyorum hele dondurulmuş ürün ise at kullan kullan mantığı ile çok pratik oluyor 💞.

Hazır satılan çiğ köfteler vs oluyor ya da dondurulmuş börekler filan ama hiç merak edip denemedim. Sağlıklı bulmuyorum öyle haftalarca, aylarca bekletilen hazır yemekleri
Ben kendim yapıyorum. Dışardan aldığım bir tek mantı var onu da ben yapamam zaten 😂
Yaparsan yeriz artık 😂😂
Onu hallederiz ya sen merak etme 😂
Hani mantı 😂 teşekkür ederim 🙏
Biraz unutkanım ama bakıcaz 😂😂
sonra oramızda buramızda hastalıklar çıkıyor
Cevap
12Cevap
Yeni bir şey ise elbette denerim. Sürekli olmaz ama.
Evet ben eskiden alırdım çünkü yemek yapmaya üşenirdim evde de kimse olmazdı
Sağlıklı olmasada nugget tarzı ürünler alıp denerim. Ama genelde ev yemeği yerim
İvet meyak edip yediğim oluyoy şeveyim
Migrosun pizzası efsane herkese tavsiye ederim fiyat olarak da lezzet olarak da çok iyi
Hayır hazır sevmiyorum kendim yaptığı lm yemekleri daha çok seviyorum
Suşi hastasıyım, en sevdiğim yiyecektir fakat asla marketten hazır almam.
Yemem genelde
Aram yoktur hazır yemeklerle
Sadece denemeyi 😄
Sağlıklı bulmuyorum
Hiç sevmem yumurta kırar yerim daha iyi
Yok denemedim
Kanserojen.
Hayır sevmem
Asla yemedim yememde
hemde çok
Evet severim
Kendim yaparım hiç işim olmaz
Arada sırada
Sevmem
Denemeyi severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?