
Daha uygun fiyatlara satılmalı, bunun ederi bu değil dediğin herhangi bir fastfood var mı?

Daha uygun fiyatlara satılmalı, bunun ederi bu değil dediğin herhangi bir fastfood var mı?
Kokoreçin ederinden daha fazla aldığını düşünüyorum. Sonuçta kokoreç ekmek ve bir kaç tane baharat ekstra bir malzeme yok. Çeyrek ekmeğe 45 TL ödediğimi biliyorum. Çeyrek benim neyime yetecek bir de yanında içecek 20 TL den başlıyor
Badem, boğazlık ve ince bağırsak kesimi yapılan hayvanlardan çok az sayıda çıktığı için değerli, değerli olduğu içinde pahalıymış. Bende bir ay önce yarım ekmek kokoreçe 140 TL ödedim. İç malzemesi o kadar az ki, hiç doymadım. Neden bu kadar pahalı dedim. Adam üstte yazdığım cevabı vermişti. Buda onların bahanesi işte. Fazla satış yiyen bir sokak lezzeti. Seveni, hastası nasıl olsa çok diye insanlara fahiş fiyatlardan satıyorlar
Bahane bulmak isteyene bahane çoktur Yediğim zaman bende doyduğumu hissetmedim. Niye bu kadar para verdim üstüne biraz daha koyarım daha doyurucu bir şey yerdim demiştim
Evet bu ülkede her şey gereksiz pahalı maalesef.. ama özellikle de pizza diğerlerine göre bence daha pahalı.. döner ile kıyaslandığında ikisi de aynı derece doyuruyor beni ama nedense pizzayı almak dönere göre daha zor gelir.. ya da sürekli yemem mesela
Dişarda yediğimiz çoğu fast food yiyecekler öyle. Aşırı pahalı. Evde yediğin bir tabak sulu yemek kadar doyurmuyor da. Bir hamburgere 200 lira vermek saçma geliyor bana. Kokoreç çok severim, sadece onu yerim dışarda. Onun dışında dışardan bir şey yemem.
Artık en mantıklısı evde kendin yapmak gibi bu fiyatlardan sonra. Ama insan bazen mecburiyetten yemek zorunda kalıyor
Yok garip bir şekilde ucuz olduğunu düşünüyorum. O hamburger etini yumuşatmak için kullanılan proteaz enziminin o kadar ucuz olabileceğini düşünmüyorum.
Cevap
12Cevap
Adana kebap aşırı pahali. Kebap esnaf ve halk yemeğidir, turist değil.
Tantuni ve ıslak hamburger kesinlikle. 😢
1 tanesi aperatif gibi bir şey oluyor.
Lavaş tantuni zaten doyuru olmuyor hocam ya. Özellikle biz erkekler doymayiz. En iyisi somun ekmekte yemek. Diğer türlü birkaç tane yememiz lazım :))
Bile medim bizim burdakiler size göre farklı yani kolay karar vere mıyorum 🤔🤔🤔ama bir tane lahmacun vardı onu hiç sevmedim
Dün iskender yedim alışveriş merkezinde ve 260 TL ücret ödedim bir tane kutu kolayla birlikte. İnce dilim bir kaç pide, üzerine pideyi kapatacak kadar ince ince kesilmiş et dilimleri vardı. Birde yanına az yoğurt, biraz köz sebze. Nesi 260 TL bunun. Kasaba gidip yarım kg et alırım evde zaten sebze var yaparım bı sebzeli et tavada kuyruk yağlı iki kişi yeriz ya
Dürüm döner bence haketmio 10 lira fazlaya satiyorlar gereksiz pahali
Geçen bir kumpir yedim verdiğimiz paraya acıdım keşke ben yapsaydım ucuz ve lezzetli olurdu
Big king 80 olsaydı iyiydi
Evde daha uygun al malzemeyi yap döner de dışarıda yenir zaten olsun o kadar
Pizza
Şu pizzadan hiç tat almıyorum nedense.
dışarıda alınan tüm hazır yemekler
Neredeyse hepsi
Pizza çok pahalı
Şu an her şey saçma sapan pahalı marketten döner köfte kokoreç alıyorsun 10 da biri fiyata geliyor
Var mesala İzmir kumrusu çok pahalı
Sushi 😂
her sey
Döner
Yani hersey hakettiginden gereksiz pahalı bence
Kebap
Hamburger
Kokoreç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?