Ben sevmiyorum soğan, soğansız yemekte bana göre gayet lezzetli oluyor. Yemek yaparken “aaaa soğan atmadın mı olmaz” diyeni çok duydum ama atmıyorum. Siz ekler misiniz soğan?

Ben sevmiyorum soğan, soğansız yemekte bana göre gayet lezzetli oluyor. Yemek yaparken “aaaa soğan atmadın mı olmaz” diyeni çok duydum ama atmıyorum. Siz ekler misiniz soğan?

Evde yapılan yemeğin çoğunda soğan kullanılıyor. Tabiki her yemeğe soğan koyulmuyor ama soğanın yemeğe lezzet kattığı kesinlikle doğrudur
Cevap
8Cevap
Ben de böyle düşünüyorum ama bazı yemeklere koymuyorum.
Soğansız güzel olmuyor bence
Evet, yemeklerin içinde soğan kullanıyorum. Yemeğin içerisinde soğan yoksa bile yanında çoğu zaman yiyorum. :))
Ekliyorum ama bazen bende sevmiyorum özellikle makarnada
Evet ama salatasını falan yiyemem sadece yemeğin içinde
Soğan olmayan yemek yemek değildir
Her yemeğe yakışmıyor şimdi
Soğansız yemek, kitapsız hayata benzer.
Evet ekliyoruz tercihe göre değişir
Doğru soğan lezzet katar
Her yemekte soğan olmalı çok güzel oluyor yemekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?