Yeme & İçme Ben bi şeyler denedim bi baksanıza, gına geldi artık? Nesliççe Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Ya yet heer şu sınav bi geçsin bi süre bunları görmek istemiyorum😂 çok bıktım🥹 Ben bi şeyler denedim bi baksanıza, gına geldi artık? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Güzel güzel. Aferin sana. 0 1 Yorumla Nesliççe +1 yıl Afern ne ya Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. afiyet olsun çok güzel görünmüyor 1 2 Yorumla Nesliççe +1 yıl Görünmüyor mu😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Görünüyor :D yanlış yazmışım ☺️
BirazAgresif Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Ellerinize sağlık, gayet iştah açıcı duruyor. Örnek alın kızlar, bakın hemcinsiniz neler yapıyor 😂 1 1 Yorumla Nesliççe +1 yıl Vay canına ya örnek olarak gösteriliyorum😁😂 Yorumla
yıldırım39 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 87% +1 yıl Yani gorunus olarak güzel duruyor , lüks bi restorantta yemekten sonra söylenmişte , hesap kitleyecekler tatlisi olmuş bu 😅😅 1 24 Yorumla Nesliççe +1 yıl Ayyy iltifatlar iltifatlar bu çok büyük bi iltifat benim için 😄 Yorumla yıldırım39 +1 yıl gercekleri söyledim sen iltifat olarak kabul et 😅 Yorumla Nesliççe +1 yıl İltifat da gerçek değil midir 😁 öyle veya böyle moral motivasyon oldu valla yaa ayyyyy çok sağ ol😁😁😁😁 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Ne demek efenim rica ederim , sinavinda başarilar diliyorum 🤲 Yorumla Nesliççe +1 yıl Sınavım olduğunu nerden biliyon🫣 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Fotografin altina yazmissin ya su sinav bi gecsin diye ya 😅 Yorumla Nesliççe +1 yıl Ay doğru bak kafamı görüyo musun iyi değilim😂 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Kafani fazla yorma dinlendir biraz yarin sinav var bak sakin kafayla gir sinavina Yorumla Nesliççe +1 yıl Yarın değil Yorumla Nesliççe +1 yıl Çarşamba Yorumla yıldırım39 +1 yıl İste carsambaysa carsamba gunu dinlendir 😅 Yorumla Nesliççe +1 yıl Hazırlık yapmam lazım of🫣😁 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Bu ne sinavi acaba , Yorumla Nesliççe +1 yıl Neye benziyo😁 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Ya allahim ya bende diyorum hobi olarakminstres atmak icinmi yapiyor 🤣🤣 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Simdi anladim , ya Yorumla Nesliççe +1 yıl E o zamn sınav niye diyim😂 Yorumla yıldırım39 +1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla Nesliççe +1 yıl Yuh artık günoo Yorumla yıldırım39 +1 yıl Kafam dalgin ya o kadarina pek dikkat etmedim desem 😅 Yorumla yıldırım39 +1 yıl Bu tatlinin bi adi var mı acaba Yorumla Nesliççe +1 yıl Türkçesini bilmiyorum😂 Yorumla yıldırım39 +1 yıl 🤣🤣 neyse isminide öğrenmeyi verelim , sana basarilar insallah basarili olursun Yorumla Nesliççe +1 yıl Amin inşallah çok sağ ooool Yorumla
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Yaban mersini mi o? Canım çektii 1 4 Yorumla Nesliççe +1 yıl Evett yaban mersini Nesliççe +1 yıl Teşekkür ederim çokça yolcununbiri +1 yıl ben teşekkür ederiim, gözümüz gönlümüz açıldı 🤌 Nesliççe +1 yıl 😍🥰😌♥️
Manhesuss Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bölüm geçmek için bütün tuşlara basmak gibi bir şey bu 0 5 Yorumla Nesliççe +1 yıl Anlamadım? Yorumla Manhesuss +1 yıl Güzel olmuş eline sağlık Yorumla Nesliççe +1 yıl Hııı şimdi jeton düştü teşekkürler Yorumla Manhesuss +1 yıl Malzemelerden dolayı 😂 basit bir espri oldu Yorumla Nesliççe +1 yıl Ha benim maharetimle alakası yok yani tamam jdjdkd Yorumla
Edaaa97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Altındaki hamur milföy ve tuzlu üzerine meyve eklemişsin tadı tuhaf olmadı mı? 🙄 0 2 Yorumla Nesliççe +1 yıl Sensin milföyMilföy değil hamurunu kendim yaptım🙄 Yorumla Nesliççe +1 yıl Ayrıca tatlı hamur Yorumla
Uaenaa Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Pek tarzım bi tatlı değil ama orman meyveli şık duruyor 0 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. güzel ve leziz görünüyor ama hep kendine hep kendine olmaz ki 😂 0 0 Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hepsini yiyim 0 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Böğğğ 0 1 Yorumla Nesliççe +1 yıl Sensin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Güzel güzel. Aferin sana.
Afern ne ya
afiyet olsun çok güzel görünmüyor
Görünmüyor mu😂
Görünüyor :D yanlış yazmışım ☺️
Ellerinize sağlık, gayet iştah açıcı duruyor. Örnek alın kızlar, bakın hemcinsiniz neler yapıyor 😂
Vay canına ya örnek olarak gösteriliyorum😁😂
Yani gorunus olarak güzel duruyor , lüks bi restorantta yemekten sonra söylenmişte , hesap kitleyecekler tatlisi olmuş bu 😅😅
Ayyy iltifatlar iltifatlar bu çok büyük bi iltifat benim için 😄
gercekleri söyledim sen iltifat olarak kabul et 😅
İltifat da gerçek değil midir 😁 öyle veya böyle moral motivasyon oldu valla yaa ayyyyy çok sağ ol😁😁😁😁
Ne demek efenim rica ederim , sinavinda başarilar diliyorum 🤲
Sınavım olduğunu nerden biliyon🫣
Fotografin altina yazmissin ya su sinav bi gecsin diye ya 😅
Ay doğru bak kafamı görüyo musun iyi değilim😂
Kafani fazla yorma dinlendir biraz yarin sinav var bak sakin kafayla gir sinavina
Yarın değil
Çarşamba
İste carsambaysa carsamba gunu dinlendir 😅
Hazırlık yapmam lazım of🫣😁
Bu ne sinavi acaba ,
Neye benziyo😁
Ya allahim ya bende diyorum hobi olarakminstres atmak icinmi yapiyor 🤣🤣
Simdi anladim , ya
E o zamn sınav niye diyim😂
🤣🤣🤣
Yuh artık günoo
Kafam dalgin ya o kadarina pek dikkat etmedim desem 😅
Bu tatlinin bi adi var mı acaba
Türkçesini bilmiyorum😂
🤣🤣 neyse isminide öğrenmeyi verelim , sana basarilar insallah basarili olursun
Amin inşallah çok sağ ooool
Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Yaban mersini mi o? Canım çektii
Evett yaban mersini
Teşekkür ederim çokça
ben teşekkür ederiim, gözümüz gönlümüz açıldı 🤌
😍🥰😌♥️
Bölüm geçmek için bütün tuşlara basmak gibi bir şey bu
Anlamadım?
Güzel olmuş eline sağlık
Hııı şimdi jeton düştü teşekkürler
Malzemelerden dolayı 😂 basit bir espri oldu
Ha benim maharetimle alakası yok yani tamam jdjdkd
Altındaki hamur milföy ve tuzlu üzerine meyve eklemişsin tadı tuhaf olmadı mı? 🙄
Sensin milföy
Milföy değil hamurunu kendim yaptım🙄
Ayrıca tatlı hamur
Pek tarzım bi tatlı değil ama orman meyveli şık duruyor
güzel ve leziz görünüyor ama hep kendine hep kendine olmaz ki 😂
Bence olmuş
Görünüş olarak bence iyi
Hepsini yiyim
Böğğğ
Sensin