Hemen bi halsizlik uyku hali oluyor bende sizde durumlar nasıl?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Hemen bi halsizlik uyku hali oluyor bende sizde durumlar nasıl?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Hayır, aksine daha enerjik hissediyorum.
Uyku bastırdığını, yorgunluk hissettiğini söyleyen herkesin vücudunda oreksin sorunu vardır.
21 gun karbonhidrat diyeti yapıp, yalnızca proteinlerle beslenip kan şekeri ve insülin seviyelerini terbiye etmeniz gerekiyor. Hadi bakalimmmmmm😈
Rica ederim red 😈⚡️
Evet çok yiyince oluyor bu😄
Cevap
22Cevap
Sabah erken kalktıysam, yoğun çalıştıysam geliyor.
Evet ağır yemekler yediysem uykum geliyor benim de
Biraz mayışma oluyor ama fazla oluyorsa insulin direncin var demektir.
eğer yemek yedikten hemen sonra canin tatli da istiyorsa ve bir saat sonra acikiyorsan bi tahlil yaptirmakta fayda var
Uzun süre aç kalıp bir anda yemek yiyince yükselen kan şekeri uyku yaparmış. Ramazan döneminde çok yaşardım
Direkt uykum gelmiyor ama tüm günün yorgunluğu çöküyor diyeyim. Bana dokunmayın rahat bırakın moduna giriyorum.
Ağır bir yemek yiyince uykum geliyor, ağırlık çöküyor üzerime evet ama onun dışında yemek uykumu etkilemez.
Kan şekerimiz yükseliyor iyice yaşlandık. :D
insülin direnci olabilir, çok karbonhidrat tüketiyor olabilirsiniz, hızlı yiyor olabilirsiniz
Üzerine hemen çay içersem gelmiyor içmezsem uyurum hemen🙄
İnsülin direnci var sanırım doktora görünün…
Fena uyku basıyor, ama önlem olarak yazın yürüyüş yapıyorduk, kışın ne yapsak alternatif olarak😅😅
80 yaşındasın olacak o kadar
Hele de öğle yemeğinden sonra.
Evet günün yorgunluğu üstüne vücut uyku istiyor.
Evet ya yatsam uyurum öyle söyleyim
O ne garip şeymiş jednfkjdfd
Benim uykum daha çok açılıyor.
evet ağırlık çöküyor uzanıyorum
Fazla yemek yemem gelmez
Ağır yemekler yiyince evet
Genelde çok yediğim zaman oluyor bu evet
Brnim hemen çay içesim gelir. Uykum gelmez
Özellikle öğle saatlerinde evet
Evet genelde öglen öyle oluyor
Evet geliyor şeker yükseliyor ondan dolayı
Evet geliyor nedense bugün pizza yedim hem 😂
Evet fzla kaçırınca özellikle
Bir yorgunluk haline girdiğim doğrudur mskksms
Her insanda olur o.
Evet gelir
Evet geliyor
Geliyor
Of hemde nasıl
gelmiyor
Gelmez
Herkeste oluyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar