Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @Esra_bayram 😌😌
Ben çok kola içmem ama içtiğim zamanda normal kola içiyorum.
• Diyet kola
• Sıfır şekerli kola

#ƘıԼıCƘiƦAƝ
27 Ocak, 2024 Cumartesi 21.00
Sonuçları merak ettiğim için "Sıfır Şekerli Kola" seçeneğini işaretledim.
Kolayı eve bile sokmam, çok tehlikeli bir içiçicek, son derece gereksiz.
Bence anketten doğru sonuç almak istiyorsan "Kola İçmiyorum" seçeneğini de eklemelisin, mesela benim gibi sonuçları görmek için rastgele işaretleyen insanlar seni yanıltır.
Kola hiç tüketilmez, kolayla diş macununu karıştır ve klozeti ve fayans aralarını temizle, temizler, çok güzel bir temizlik ürünüdür ve çiğ etin üstünü dök pişirir eti her anlamda zarar buralardan yola çıkarak kemik erimesine bile neden oluyor her anlamda zararlı ve kötü hiç içmiyorum o yüzden.
Rica ediyorum
Pepsi Max alırım ancak sağlık nedeniyle çok nadir tüketirim kolayı.
Kolayı daha çok hijyen temizlik ürünü olarak kullanmalıyız. Mesela saçınıza sakız yapışırsa çıkartmanıza yardımcı olur. Ya da seramik vb. yüzeylerde.
İkisini de tercih etmiyorum ayda yılda bir yemeklerin yanında içerim o kadar.
Cevap
21Cevap
Sıfır şekerli kolada bile bazen şeker tadı alıyorum neden öyle oluyor? Bu yüzden kolayı 3-5 ayda bir içiyorum. Sade soda favorim.
kola içmeyi bıraktım eskiden içiyordum artık içmiyorum kola fanta bir soda gazoz içerim
İkisini de içmem. Şekersiz bana göre değil.
Yasak olduğu için içemiyorum uzun süredir ama sanırım normal kolayı seviyorum
Kola tercih etmiyorum. Bira varken kola mı içilir yaa
oda zararlı
Zararsız demedim ki kola sevmiyorum bira seviyorum
Alkol süz olanı Var mı tadını merak ediyorum.
Evet var normal biranın alkolsüz olanını biraz zor bulursun ama Maltana malt içeceği aslında biradır. Meyve aromalı daha tatlı ve alkolsüz. Ayrıca yeni anneler için malt içeceği de satılıyor e-bebek gibi yerlerde ve internette malt içeceği diye bulunur. Kendin de yapabilirsin istersen tarif veririm
Fark etmez ama bana ikisininde tadi ayni geliyor
Kola zararlı layt diyet şekerısız kola da yapay tatlandırıcı zararlı aspartam karaciğer böbrekler zararlı normal koldan daha zararlı
Kolda diş düşmanı dişleri çürümenin hızlandırır kemik erimesi. Mide ülseri yapar
Daha iyi yani teşekkürler
Yorumun için teşekkürler
Hiç biri çok nadir içerim dönerle iyi gidiyor bi onda bide bazen böyle arada bi ortamda
Hicbiri
Benim tarafım yerli ve milli ayran.
farketmez olursa tüketirim...
Diyetteyken kola içmiyorum
Diyet kolanın gazı az geliyor bana.
Şekersiz tüketiyorum çok seviyorum ancak azalttım
Bol şekerlisinden alayım
Şekersiz kola
Kolayı normal içiyorum
Kola tercih etmiyorum artık
İkisini de sevmem
Nasılsın
Sıfır şekerli kola var mı 🤔
Acılı turşu suyu tercihimdir
İçmiyorum uzun zamandır
Hic biri
Kola icmem
Sıfır şekerli kola
Normal kola 😂
Hiç tercih etmem
Bıraktım
İcmemeyi severim Fanta daha çok severim
Coca-Cola içmiyorum
şekerli kola
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?